Německé zklamání z e-businessu /

Většinu německých koncernů zklamaly dosavadní zkušenosti s internetovým obchodováním. Po tom, co se mnohé internetové firmy ukázaly jako ztrátové, i velké koncerny zjišťují, že e-business není něco, co se rozběhne samo od sebe. Bližší informace přináší tento článek.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Engeser, M. (Autor)
Další autoři: -ná- (Sestavovatel, kompilátor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Témata:
Zdroj:Moderní řízení
0026-8720
36/9 (2001), s. 12-13
Popis
Shrnutí:Většinu německých koncernů zklamaly dosavadní zkušenosti s internetovým obchodováním. Po tom, co se mnohé internetové firmy ukázaly jako ztrátové, i velké koncerny zjišťují, že e-business není něco, co se rozběhne samo od sebe. Bližší informace přináší tento článek.
ISSN:0026-8720