Moderní marketing s otazníkem /

Na přelomu tisíciletí se hodně uvažovalo o tom, co čeká svět, k jakým změnám může dojít a jak se to odrazí v podnikání a managementu. Výjimkou nebyla ani problematika marketingu. Diskutovaly se změny v marketingovém myšlení i marketingové praxi, zkoumala se efektivnost využití metod a nástrojů moder...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Horáková, Helena (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Témata:
Zdroj:Moderní řízení
0026-8720
36/9 (2001), s. 19-21
Popis
Shrnutí:Na přelomu tisíciletí se hodně uvažovalo o tom, co čeká svět, k jakým změnám může dojít a jak se to odrazí v podnikání a managementu. Výjimkou nebyla ani problematika marketingu. Diskutovaly se změny v marketingovém myšlení i marketingové praxi, zkoumala se efektivnost využití metod a nástrojů moderního marketingu. Jak ale posoudit co znamená moderní marketing ve světě kde jedinou konstantou je změna? Jak pojímat moderní marketing v českých firmách? Nad tím se zamýšlí autorka tohoto článku.
ISSN:0026-8720