Konkurenční výhody země /

Na dnešním globálním trhu se setkávají a konkurují si výrobky z různých zemí. Otázkou je, proč některé podniky, které mají původ v určitých zemích, jsou schopny se neustále zdokonalovat, inovovat a nalézat lepší zdroje konkurenční výhody a jiné to nedokážou? Podle Porterova průzkumu to závisí na tzv...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Dedouchová, Marcela, 1943- (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Témata:
Zdroj:Moderní řízení
0026-8720
Roč. 37, č. 2 (2002), s. 4-8
Popis
Shrnutí:Na dnešním globálním trhu se setkávají a konkurují si výrobky z různých zemí. Otázkou je, proč některé podniky, které mají původ v určitých zemích, jsou schopny se neustále zdokonalovat, inovovat a nalézat lepší zdroje konkurenční výhody a jiné to nedokážou? Podle Porterova průzkumu to závisí na tzv. konkurenčních výhodách každé země. A autorka tohoto článku přibližuje čtenáři, o co v tomto průzkumu konkrétně šlo.
ISSN:0026-8720