Heslo na přežití : udržet podíl na trhu

Hlavní argument odpůrců módních fúzí zní: malé hospodářské jednotky jsou snadněji ovladatelné/pružnější a lépe uspokojují přání zákazníků. F. Malik, ředitel Manažerského centra v St. Gallen, vyvrací tuto tezi a uvádí deset důvodů, proč je dnes hlavním strategickým cílem korporací ekonomie velkého mě...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Témata:
Zdroj:Moderní řízení
0026-8720
Roč. 34, č. 6 (1999), s. 31-34
Popis
Shrnutí:Hlavní argument odpůrců módních fúzí zní: malé hospodářské jednotky jsou snadněji ovladatelné/pružnější a lépe uspokojují přání zákazníků. F. Malik, ředitel Manažerského centra v St. Gallen, vyvrací tuto tezi a uvádí deset důvodů, proč je dnes hlavním strategickým cílem korporací ekonomie velkého měřítka (economy of scale) a zvyšování podílů na trhu. Má to však řadu záludností.
ISSN:0026-8720