Novice Teachers, Challenging Behaviour and Effective Communication: Classroom Practices and Implications for Support /
Tato disertační práce se zabývá tím, jak začínající učitelé reagují na náročné chování žáků ve třídě, jaké komunikační strategie v těchto situacích využívají, s jakými typy náročných situací se setkávají a jakou podporu potřebují pro jejich efektivní zvládání. Práce propojuje tři výzkumné studie: pr...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Angličtina |
| Vydáno: |
2025
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | https://is.muni.cz/th/kg2ol/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
| Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-681 | 3201117931 |