Boskovicko v geografickém gymnaziálním vzdělávání /
Bakalářská práce obsahuje dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá definicí pojmu terénní výuka, jaké jsou cíle terénní výuky, dělení terénní výuky, její typy a také postavením terénní výuka v kurikulárních dokumentech. Dále je součástí teoretické části vymezení a charakterist...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2024
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | https://is.muni.cz/th/ov4fr/ |
| Shrnutí: | Bakalářská práce obsahuje dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá definicí pojmu terénní výuka, jaké jsou cíle terénní výuky, dělení terénní výuky, její typy a také postavením terénní výuka v kurikulárních dokumentech. Dále je součástí teoretické části vymezení a charakteristika modelového území Boskovicka, kde je popsána stránka fyzickogeografická a socioekonomická. Praktickou část bakalářské práce tvoří tři návrhy terénní výuky, které se liší rozdílným obsahem a metodami terénního vyučování. Ke každému návrhu je vytvořen metodický list pro učitele, který popisuje cíle aktivity, klíčové kompetence, organizaci, hodnocení atd. Pro každý návrh terénní výuky byly vytvořeny pracovní listy pro žáky i s autorským řešením. The bachelor's thesis contains two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the definition of field education, what are the goals of field education, the division of field education, its types, and also the position of field education in curriculum documents. Furthermore, part of the theoretical part is the definition and characteristics of the Boskovicka model area, where the physical-geographical and socio-economic aspects are described. The practical part of the bachelor's thesis consists of three proposals for field teaching, which differ in different content and methods of field teaching. For each proposal, a methodological sheet is created for the teacher, which describes the objectives of the activity, key competences, organization, evaluation, etc. For each proposal of field teaching, worksheets were created for pupils and with an author's solution. |
|---|---|
| Popis jednotky: | Vedoucí práce: Vladimír Herber |
| Fyzický popis: | 59 listů : ilustrace (mapy) |