Geografie služeb v geografickém gymnaziálním vzdělávání /
Bakalářská práce se zabývá výukou geografie služeb ve vyšším gymnaziálním vzdělávání. Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit současný stav výuky pomocí požadavků RVP G a ŠVP na čtyřech vybraných gymnáziích. Následně jsou analyzovány čtyři současné středoškolské zeměpisné učebnice z hlediska jejich ob...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2024
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://is.muni.cz/th/qupde/ |
LEADER | 04431ctm a22006017i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01006540778 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20240702095415.0 | ||
008 | 240626s2024 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2024-07-15 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)476965 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD004 |e rda | ||
072 | 7 | |a 91 |x Geografie jako věda. Výzkum. Cestování |2 Konspekt |9 7 | |
080 | |a 338.46 |2 MRF | ||
080 | |a 91 |2 MRF | ||
080 | |a 37.01 |2 MRF | ||
080 | |a 373.5-021.311 |2 MRF | ||
080 | |a (043)378.22 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Hráčková, Natálie |% UČO 521764 |* [absolvent PřírF MU] |4 dis | |
242 | 1 | 4 | |a The geography of services in secondary school geography education |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Geografie služeb v geografickém gymnaziálním vzdělávání / |c Natálie Hráčková |
264 | 0 | |c 2024 | |
300 | |a 50 listů, 19 nečíslovaných listů přílohy : |b ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Vedoucí práce: Ondřej Šerý | ||
502 | |a Bakalářská práce (Bc.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2024 | ||
520 | 2 | |a Bakalářská práce se zabývá výukou geografie služeb ve vyšším gymnaziálním vzdělávání. Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit současný stav výuky pomocí požadavků RVP G a ŠVP na čtyřech vybraných gymnáziích. Následně jsou analyzovány čtyři současné středoškolské zeměpisné učebnice z hlediska jejich obsahu na téma geografie služeb. Náplní této práce bylo reflektovat základní charakteristiku geografie služeb, poukázat na heterogenitu tohoto sektoru či nárůst významu služeb v dnešní ekonomice. Dále pak byly vybrány tři sekce (odvětví), a to „Velkoobchod a maloobchod (SEKCE G)“, „Informační a komunikační činnosti (SEKCE J)“ a „Peněžnictví a pojišťovnictví (SEKCE K)“, které jsou detailněji charakterizovány. Na základě zjištění byly vytvořeny výukové materiály v podobě výukového textu a pracovního listu nahrazující funkci učebnice. |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The bachelor‘s thesis deals with the teaching of service geography in secondary education. The bachelor thesis aims to evaluate the current state of teaching using requirements of the FEP G and the SEP at four selected grammar schools. Subsequently, four current secondary school geography textbooks are analyzed in terms of their content on the topic of service geography. This bachelor's reflects the basic characteristics of the geography of services, to point out the heterogeneity of this sector or the growing importance of services in today's economy. Furthermore, three sections (branches) were selected, namely "Wholesale and retail trade (SECTION G)", "Information and communication activities (SECTION J)" and "Financial and insurance activities (SECTION K)", which are characterized in more detail. Based on the findings, teaching materials were created in the form of a teaching text and a worksheet replacing the function of a textbook. |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a služby |7 ph116190 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a geografie |7 ph114618 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vzdělávání |7 ph127311 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a gymnázia |7 ph114644 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a service industries |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a geography |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a high schools |2 eczenas |
655 | 7 | |a bakalářské práce |7 fd132403 |2 czenas | |
655 | 9 | |a bachelor's theses |2 eczenas | |
658 | |a Geografie a kartografie se zaměřením na vzdělávání |b Geografie a kartografie se zaměřením na vzdělávání |c PřF B-UCZ UCZH, FF:FBHIpV (UCZH) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Šerý, Ondřej, |d 1985- |7 mub2013800434 |% UČO 184504 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Geografický ústav |7 ko2005276089 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u https://is.muni.cz/th/qupde/ |
CAT | |c 20240626 |l MUB01 |h 0937 | ||
CAT | |a DRIMLOVA |b 02 |c 20240626 |l MUB01 |h 1134 | ||
CAT | |a KOURILOVA |b 02 |c 20240702 |l MUB01 |h 0954 | ||
CAT | |c 20240715 |l MUB01 |h 1018 | ||
GEO | |a 02/07/2024 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2024-07-15 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PRIF |a Přírodovědecká fakulta |2 PRVGR |b ÚK volný výběr - GR |3 K-VZ-2024-HRÁČ |5 3145383191 |8 20240626 |f 70 |f Prezenční |r 20240626 |s dar |
AVA | |a SCI50 |b PRIF |c ÚK volný výběr - GR |d K-VZ-2024-HRÁČ |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j PRVGR |