Možnosti využití geocachingu v gymnaziální výuce zeměpisu /

Bakalářská práce se věnuje představení geocachingu a jeho aplikací v gymnaziální výuce zeměpisu. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části práce je podrobně popsán geocaching, terénní výuka a jejich ukotvení v systému kurikulárních dokumentů. Druhá část práce se zaměřuj...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Michalcová, Kristýna (Autor práce)
Další autoři: Burianová, Jarmila, 1976- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2023
Témata:
On-line přístup:https://is.muni.cz/th/ca8pb/
Obálka
Popis
Shrnutí:Bakalářská práce se věnuje představení geocachingu a jeho aplikací v gymnaziální výuce zeměpisu. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části práce je podrobně popsán geocaching, terénní výuka a jejich ukotvení v systému kurikulárních dokumentů. Druhá část práce se zaměřuje na modelovou hodinu zeměpisu s využitím geocachingu. V této části práce najdeme podrobný popis plánování a příprav, zadání úloh, vyhodnocení modelové hodiny a zpětnou vazbu. Hlavním výstupem práce je podrobný metodický list pro učitele, který může posloužit jako návod k uskutečnění terénního vyučování.
The bachelor thesis is about introduction of geocaching and its use in high school geography education. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the first part of the thesis are described in detail geocaching, field education and their anchoring in the system of curricular documents. The second part of the thesis focuses on a model geography lesson using geocaching. In this part of the thesis we find a detailed description of the planning and preparation, assignments of tasks, evaluation of the model lesson and feedback. The main output of the thesis is a detailed methodological sheet for teachers, which can be used as a guide for the implementation of the field lesson.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Jarmila Burianová
Fyzický popis:48 listů