Terénní výuka v okolí Oslavan /

Bakalářská práce je tvořena dvěma částmi. První, teoretická část, vymezuje postavení terénní výuky v rámci výuky geografie s důrazem na rozvoj klíčových kompetencí, představuje studované území, jeho fyzickogeografické a socioekonomické charakteristiky, jakož i jeho historii. Hlavním výstupem druhé,...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Hájek, Filip (Autor práce)
Další autoři: Dolák, Lukáš (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2023
Témata:
On-line přístup:https://is.muni.cz/th/ixika/
Obálka
Popis
Shrnutí:Bakalářská práce je tvořena dvěma částmi. První, teoretická část, vymezuje postavení terénní výuky v rámci výuky geografie s důrazem na rozvoj klíčových kompetencí, představuje studované území, jeho fyzickogeografické a socioekonomické charakteristiky, jakož i jeho historii. Hlavním výstupem druhé, praktické části, jsou tři návrhy na terénní výuku v okolí Oslavan. Tyto návrhy byly sestaveny s důrazem na různorodost lokalit. Každý návrh disponuje mapou území, pracovním a metodickým listem. Jsou zde také podrobně popsané jednotlivé trasy a v každém návrhu je zahrnut i plánovaný harmonogram pro každý den tak, jak by terénní výuka vzhledem k dopravní dostupnosti mohla probíhat. Právě tyto návrhy jsou hlavním cílem této bakalářské práce.
The bachelor thesis includes two parts. The first theoretical part defines the position of fieldwork education within the teaching geography with an emphasis on the development of key competencies, presents the studied territory, its physical-geographical and socio-economic characteristics, as well as its history. The main output of the second practical section are three proposals for fieldwork education in the surroundings of Oslavany. These proposals were compiled with an emphasis on the diversity of locations. Each proposal has a map of the territory, a worksheet and a methodological sheet. There are also detailed descriptions of the individual routes and a possible schedule for each day, how the fieldwork education could take place due to transport accessibility.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Lukáš Dolák
Fyzický popis:90 listů