Návrh geografické terénní výuky v okolí Rudice /
Bakalářská práce se zabývá návrhem terénní výuky v Rudici a okolí. Tento návrh terénní výuky se snaží o komplexnost vědomostí a mezipředmětové vazby. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž teoretická část slouží jako podklad pro učitele při terénní výuce. Praktická část obsahuj...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2022
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | https://is.muni.cz/th/awz5v/ |
| Shrnutí: | Bakalářská práce se zabývá návrhem terénní výuky v Rudici a okolí. Tento návrh terénní výuky se snaží o komplexnost vědomostí a mezipředmětové vazby. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž teoretická část slouží jako podklad pro učitele při terénní výuce. Praktická část obsahuje hlavní cíl práce, a to plán terénní výuky s vytipovanou trasou, metodický list pro učitele a pracovní list pro žáky s jeho možným řešením. Vzniklá trasa o pěti zastávkách se zabývá tématy jako je např. čtení nadmořské výšky z vrstevnic, hydrologie, určení azimutu, geologie a určování pH vody. Práce slouží učitelům k usnadnění přípravy terénní výuky při její realizaci na středních školách. This bachelor's thesis deals with the proposal of fieldwork education in Rudice and its surroundings. The fieldwork education proposal seeks the complexity of knowledge and interdisciplinary linkages. The thesis is divided into two parts. There is a theoretical part and a practical part. While the theoretical part acts as a foundation for teachers in field education, the practical part contains the main purpose of the thesis, namely the fieldwork teaching plan with a selected route, a methodological sheet for teachers and worksheets for students with the possible solution. The created five-stop route deals with topics such as altitude reading from topographic maps, hydrology, azimuth determination, geology, and water pH determination. The thesis serves teachers to simplify the preparation of fieldwork education in its implementation in secondary schools. |
|---|---|
| Popis jednotky: | Vedoucí práce: Jarmila Burianová |
| Fyzický popis: | 42 listů, 18 nečíslovaných listů obrazové přílohy |