Geograficky orientované soutěže v gymnaziálním vzdělávání /
Bakalářská práce se zabývá analýzou geografických soutěží a jejich potenciálem v práci s nadanými žáky v geografii. Tato práce má též sloužit jakožto informační přehled geografických soutěží. Cílem této práce je ukázat, že soutěže jsou důležitým prostředkem pro motivaci a zdokonalení nadaných žáků....
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2022
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://is.muni.cz/th/x78ym/ |
Shrnutí: | Bakalářská práce se zabývá analýzou geografických soutěží a jejich potenciálem v práci s nadanými žáky v geografii. Tato práce má též sloužit jakožto informační přehled geografických soutěží. Cílem této práce je ukázat, že soutěže jsou důležitým prostředkem pro motivaci a zdokonalení nadaných žáků. Smyslem práce je též učitelům geografie přiblížit jednotlivé soutěže a usnadnit jim rozhodování, zda je konkrétní soutěž vhodná právě pro jeho žáky. I přes významný podílu otázek s nižší kognitivní náročností se tyto soutěže ukázali jako přínosné pro rozvoj nadaného žáka. The main concern of this Bachelor’s thesis is analysis and summary of geographical competitions and their potential in dealing with talented pupils in geography. This thesis tends to show geographical competition as valuable tool to motivate and to improve talented pupils in geography. Another purpose of this thesis is to give geography teachers overview of geographical competitions. Despite the fact some competitions involves too many lower cognitive questions this work proved competitions as beneficial for development of talented pupils. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Vladimír Herber |
Fyzický popis: | 50 listů |