Tvorba aktivit k procvičování učiva regionální geografie severní Evropy /

Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh elektronických aktivit pro žáky středních škol na téma regionální geografie severní Evropy. Tyto aktivity jsou zaměřeny na procvičení a prohloubení znalostí žáků v tématu regionální geografie severní Evropy a jejich cílem je oživení výuky především v době...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Žáčková, Zuzana (Autor práce)
Další autoři: Burianová, Jarmila, 1976- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2021
Témata:
On-line přístup:https://is.muni.cz/th/ynab1/
Obálka
Popis
Shrnutí:Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh elektronických aktivit pro žáky středních škol na téma regionální geografie severní Evropy. Tyto aktivity jsou zaměřeny na procvičení a prohloubení znalostí žáků v tématu regionální geografie severní Evropy a jejich cílem je oživení výuky především v době distančního vyučování či domácího samostudia a mají pomoci nejen žákům, ale i učitelům. Při tvorbě těchto cvičení bylo vycházeno z požadavků Rámcových vzdělávacích programů pro gymnázia a následně ze středoškolských učebnic a další doporučené literatury pro středoškolské studium. Dále byly využity weby, mezi které řadíme například Wordwall, LearnigApps, Kahoot!, Jeopardy Labs a další, které umožňují právě tvorbu různorodých interaktivních cvičení, které dokáží výuku ozvláštnit a zároveň vychází z běžně používaných výukových metod. Takovými aktivitami mohou být nejrůznější kvízy, vědomostní týmové hry, osmisměrky, slepé mapy atd. Výsledkem je návrh devíti aktivit, které byly distančně otesto
The main objective of this thesis is a creation of an electronic activities for high school students about regional geography of northern Europe. These activities are focused on practising and deepening of a student’s knowledge about regional geography of northern Europe and their objective is to inspirit school lessons especially in the time of distance learning or home self-study and they should be helpful not just to student, but also to teachers. The process of creating these activities was based on requirements of Framework Educational Programme for grammar schools, then on high school textbooks and another recommended literature for high schools. Then were used multiple webs, such as Wordwall, LearningApps, Kahoot!, Jeopardy Labs and others, that allow their users to create various interactive excercises, that can make teaching more special and at the same time they are based on commonly used teaching methods. Such activities can be various quizzes, knowledge team games, eight-qu
Popis jednotky:Vedoucí práce: Jarmila Burianová
Fyzický popis:67 listů : ilustrace