Terénní výuka v modelovém území v povodí Bobravy /
Bakalářská práce vznikla za účelem tvorby terénní výuky v části údolí přírodního parku Bobrava. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje dvě kapitoly, první kapitola se zabývá terénní výukou obecně, tedy tím, jak je terénní výuka chápána, jaké jsou její cíle, druhy...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2021
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://is.muni.cz/th/ic3dq/ |
LEADER | 04251ctm a22005777i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01006484372 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20211001103647.0 | ||
008 | 210629s2021 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2022-01-03 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)389413 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD004 |e rda | ||
072 | 7 | |a 91 |x Geografie jako věda. Výzkum. Cestování |2 Konspekt |9 7 | |
080 | |a 37.091.33/.39 |2 MRF | ||
080 | |a 91 |2 MRF | ||
080 | |a (282.243.7) |2 MRF | ||
080 | |a (043)378.22 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Pecenová, Štěpánka |% UČO 473685 |* [absolvent PřírF MU] |4 dis | |
242 | 1 | 0 | |a Fieldwork education in a model area of the Bobrava river basin |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Terénní výuka v modelovém území v povodí Bobravy / |c Štěpánka Pecenová |
264 | 0 | |c 2021 | |
300 | |a 52 listů, 12 listů přílohy : |b ilustrace, mapy | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Vedoucí práce: Vladimír Herber | ||
502 | |a Bakalářská práce (Bc.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2021 | ||
520 | 2 | |a Bakalářská práce vznikla za účelem tvorby terénní výuky v části údolí přírodního parku Bobrava. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje dvě kapitoly, první kapitola se zabývá terénní výukou obecně, tedy tím, jak je terénní výuka chápána, jaké jsou její cíle, druhy, příprava a organizace, výhody a nevýhody, ale také jaké je její zařazení do kurikulárních dokumentů. Druhá kapitola je zaměřena na fyzickogeografickou a socioekonomickou charakteristiku modelového území, kde probíhá terénní výuka. Praktická část terénní výuky je koncipována pro žáky 2. stupně základních škol. Práce obsahuje návrhy 3 rozdílných tras terénní výuky včetně pracovních listů pro žáky a metodiky pro učitele. Součástí všech pracovních listů jsou mezipředmětové vazby. |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The bachelor's thesis was created in order to create field teaching in part of the valley of the Bobrava Nature Park. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains two chapters, the first chapter deals with field teaching in general, i.e the team, how field teaching is understood, what are its goals, types, preparation and organization, advantages and disadvantages, but also what is its inclusion in curricular documents. The second chapter is focused on the physical-geographical and socio-economic characteristics of the model area where field teaching takes place. The practical part of field teaching is designed for pupils in middle school. The work contains proposals for 3 different routes of field teaching, including worksheets for women and methodologies for teachers. All worksheets include cross-curricular links. |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a terénní vyučování |7 ph241813 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a zeměpis |7 ph116771 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a geography (school subject) |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a practical teaching |2 eczenas |
651 | 7 | |a Bobrava (Česko : řeka : povodí) |7 ge874369 |2 czenas | |
651 | 9 | |a Bobrava River Basin (Czechia) |2 eczenas | |
655 | 7 | |a bakalářské práce |7 fd132403 |2 czenas | |
655 | 9 | |a bachelor's theses |2 eczenas | |
658 | |a Ekologická a evoluční biologie |b Geografie a kartografie se zaměřením na vzdělávání |c PřF B-EB UB, UZ (UZ) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Herber, Vladimír, |d 1952- |7 ola2003200934 |% UČO 1060 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Geografický ústav |7 ko2005276089 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u https://is.muni.cz/th/ic3dq/ |
CAT | |c 20210629 |l MUB01 |h 0421 | ||
CAT | |a DRIMLOVA |b 02 |c 20210811 |l MUB01 |h 1233 | ||
CAT | |a KOURILOVA |b 02 |c 20211001 |l MUB01 |h 1036 | ||
CAT | |c 20211003 |l MUB01 |h 1003 | ||
CAT | |c 20220103 |l MUB01 |h 1152 | ||
GEO | |a 01/10/2021 |b ODESLANO 3/10/2021 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2022-01-03 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PRIF |a Přírodovědecká fakulta |2 PRVGR |b ÚK volný výběr - GR |3 K-VZ-2021-PECE |5 3145379412 |8 20210811 |f 70 |f Prezenční |r 20210811 |s dar |
AVA | |a SCI50 |b PRIF |c ÚK volný výběr - GR |d K-VZ-2021-PECE |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j PRVGR |