Využití vybraných Cílů udržitelného rozvoje v geografickém gymnaziálním vzdělávání /
Bakalářská práce se zabývá využitím čtyř vybraných Cílů udržitelného rozvoje v geografickém gymnaziálním vzdělávání. Hlavním cílem práce je seznámení se s Cíli udržitelného rozvoje v obecné rovině, především poté se zvolenými čtyřmi - Kvalita vzdělání, Pitná voda a kanalizace, Odpovědná výroba a spo...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2020
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | https://is.muni.cz/th/t4koa/ |
| Shrnutí: | Bakalářská práce se zabývá využitím čtyř vybraných Cílů udržitelného rozvoje v geografickém gymnaziálním vzdělávání. Hlavním cílem práce je seznámení se s Cíli udržitelného rozvoje v obecné rovině, především poté se zvolenými čtyřmi - Kvalita vzdělání, Pitná voda a kanalizace, Odpovědná výroba a spotřeba a Život ve vodě. Dále se věnuje problematice udržitelného rozvoje v kurikulárních dokumentech gymnázií a usiluje o nalezení jejich využití v geografickém gymnaziálním vzdělávání v rámci průřezových témat. Snaží se uvést výhody a přínos daných témat pro žáky i v rámci jejich běžného života. V neposlední řadě se také zabývá vytvářením výukových materiálů - jak výkladových prezentací s instrukcemi pro vyučujícího, tak pracovních listů pro samotné žáky. The bachelor thesis deals with the use of four selected Sustainable Development Goals in secondary school geography education. The main objective of the thesis is to become familiar with the Sustainable Development Goals in general, especially with the four chosen ones - Quality of Education, Drinking Water and Sewerage, Responsible Production and Consumption and Life in Water. It also deals with the issue of sustainable development in curriculum documents of grammar schools and strives to find their use in geographic grammar school education within the cross-sectional topics. It seeks to present the benefits and contribution of the topics to pupils in their everyday lives. Last but not least, it also deals with the creation of materials for teaching - both presentations with instructions for the teacher and worksheets for the pupils themselves. |
|---|---|
| Popis jednotky: | Vedoucí práce: Vladimír Herber |
| Fyzický popis: | 43 listů, 9 nečíslovaných listů příloh : ilustrace + 1 CD-ROM |