Role hromadné dopravy v rozvoji města /

Vliv hromadné dopravy na rozvoj města byl sledován v prostoru města Brna od počátků městské dopravy v roce 1869 až do současnosti. Zvláštní pozornost byla věnována období socialismu jako jedné z důležitých etap v prostorové expanzi města a rozvoji obsluhy jeho území městskou dopravou. Vztah dopravy...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Kaminský, Jakub (Autor práce)
Další autoři: Mulíček, Ondřej, 1974- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2020
Témata:
On-line přístup:https://is.muni.cz/th/j0lsm/
Obálka
LEADER 04641ctm a22006377i 4500
001 MUB01006465935
003 CZ BrMU
005 20200724080704.0
008 200626s2020 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-09-21 
035 |a (ISMU-VSKP)355291 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD004  |e rda 
072 7 |a 656  |x Doprava  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 656.025.2  |2 MRF 
080 |a 711.4/.8  |2 MRF 
080 |a (437.322)  |2 MRF 
080 |a (043)378.22  |2 MRF 
100 1 |a Kaminský, Jakub  |% UČO 470506  |* [absolvent PřírF MU]  |4 dis 
242 1 4 |a The role of public transport in urban development  |y eng 
245 1 0 |a Role hromadné dopravy v rozvoji města /  |c Jakub Kaminský 
264 0 |c 2020 
300 |a 61 listů :  |b mapy, tabulky 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Vedoucí práce: Ondřej Mulíček 
502 |a Bakalářská práce (Bc.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2020 
520 2 |a Vliv hromadné dopravy na rozvoj města byl sledován v prostoru města Brna od počátků městské dopravy v roce 1869 až do současnosti. Zvláštní pozornost byla věnována období socialismu jako jedné z důležitých etap v prostorové expanzi města a rozvoji obsluhy jeho území městskou dopravou. Vztah dopravy a města byl sledován na základě studia odborné literatury o městě a jeho vývoji v čase a v prostoru. Studována byla také literatura zabývající se vývojem dopravy. V jednotlivých obdobích byl vývoj dopravy a města ovlivňován různými faktory - industrializace, nacionalismus, politika socialismu, deindustrializace, suburbanizace atd. Největší rozvoj městské dopravy byl zaznamenán v období od poloviny 60. let do poloviny 90. let 20. století. Nové technologie, umožňující například rychlejší přepravní rychlost, podmínily rozvoj městské zástavby do širšího zázemí města. Díky tomu mohla být zavedena poměrně rychlá tramvajová doprava do vzdálených sídlišť od centra města (Líšeň, Bystrc). Specifické p  |% cze 
520 2 9 |a The impact of the public transport on the development of the city of Brno was monitored since the beginnings of the public transport in 1869 up to the present. Special attention was paid to the period of socialism as one of the important phases in the spatial expansion of the city and the development of transport service to its territory by public transport. The relation between public transport and the city was analysed on the basis of a study of literature research about the city and its development in time and space. The literature dealing with the development of public transport has been investigated. Individual phases of development of public transport and the city were influenced by various factors, such as industrialization, nationalism, politics of socialism, deindustrialization, suburbanization, ect. The largest development of public transport was noticed in the period from the mid-60s to the mid-90s of the 20th century. New technologies enabling for example faster transport s  |9 eng 
650 0 7 |a rozvoj měst  |7 ph137468  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a veřejná doprava  |7 ph198717  |z Česko  |2 czenas 
650 0 9 |a public transport  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a urban development  |z Czechia  |2 eczenas 
651 7 |a Brno (Česko)  |7 ge134084  |2 czenas 
651 9 |a Brno (Czechia)  |2 eczenas 
655 7 |a bakalářské práce  |7 fd132403  |2 czenas 
655 9 |a bachelor's theses  |2 eczenas 
658 |a Geografie a kartografie  |b Geografie  |c PřF B-GK GEOG (GEOG)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Mulíček, Ondřej,  |d 1974-  |7 mub2010595216  |% UČO 7678  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Geografický ústav  |7 ko2005276089  |4 dgg 
856 4 1 |u https://is.muni.cz/th/j0lsm/ 
CAT |c 20200626  |l MUB01  |h 0421 
CAT |a TRENCANSKA  |b 02  |c 20200715  |l MUB01  |h 1211 
CAT |a KOURILOVA  |b 02  |c 20200724  |l MUB01  |h 0807 
CAT |c 20200803  |l MUB01  |h 1003 
CAT |c 20200921  |l MUB01  |h 1102 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1037 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 2023 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1318 
CAT |c 20240209  |l MUB01  |h 1158 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240703  |l MUB01  |h 0127 
GEO |a 24/07/2020  |b ODESLANO 3/08/2020 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-09-21 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PRIF  |a Přírodovědecká fakulta  |2 PRVGR  |b ÚK volný výběr - GR  |3 K-VZ-2020-KAMI  |5 3145378304  |8 20200715  |f 70  |f Prezenční  |r 20200715  |s dar 
AVA |a SCI50  |b PRIF  |c ÚK volný výběr - GR  |d K-VZ-2020-KAMI  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j PRVGR