Role hromadné dopravy v rozvoji města /
Vliv hromadné dopravy na rozvoj města byl sledován v prostoru města Brna od počátků městské dopravy v roce 1869 až do současnosti. Zvláštní pozornost byla věnována období socialismu jako jedné z důležitých etap v prostorové expanzi města a rozvoji obsluhy jeho území městskou dopravou. Vztah dopravy...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2020
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://is.muni.cz/th/j0lsm/ |
LEADER | 04641ctm a22006377i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01006465935 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20200724080704.0 | ||
008 | 200626s2020 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2020-09-21 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)355291 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD004 |e rda | ||
072 | 7 | |a 656 |x Doprava |2 Konspekt |9 4 | |
080 | |a 656.025.2 |2 MRF | ||
080 | |a 711.4/.8 |2 MRF | ||
080 | |a (437.322) |2 MRF | ||
080 | |a (043)378.22 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Kaminský, Jakub |% UČO 470506 |* [absolvent PřírF MU] |4 dis | |
242 | 1 | 4 | |a The role of public transport in urban development |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Role hromadné dopravy v rozvoji města / |c Jakub Kaminský |
264 | 0 | |c 2020 | |
300 | |a 61 listů : |b mapy, tabulky | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Vedoucí práce: Ondřej Mulíček | ||
502 | |a Bakalářská práce (Bc.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2020 | ||
520 | 2 | |a Vliv hromadné dopravy na rozvoj města byl sledován v prostoru města Brna od počátků městské dopravy v roce 1869 až do současnosti. Zvláštní pozornost byla věnována období socialismu jako jedné z důležitých etap v prostorové expanzi města a rozvoji obsluhy jeho území městskou dopravou. Vztah dopravy a města byl sledován na základě studia odborné literatury o městě a jeho vývoji v čase a v prostoru. Studována byla také literatura zabývající se vývojem dopravy. V jednotlivých obdobích byl vývoj dopravy a města ovlivňován různými faktory - industrializace, nacionalismus, politika socialismu, deindustrializace, suburbanizace atd. Největší rozvoj městské dopravy byl zaznamenán v období od poloviny 60. let do poloviny 90. let 20. století. Nové technologie, umožňující například rychlejší přepravní rychlost, podmínily rozvoj městské zástavby do širšího zázemí města. Díky tomu mohla být zavedena poměrně rychlá tramvajová doprava do vzdálených sídlišť od centra města (Líšeň, Bystrc). Specifické p |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The impact of the public transport on the development of the city of Brno was monitored since the beginnings of the public transport in 1869 up to the present. Special attention was paid to the period of socialism as one of the important phases in the spatial expansion of the city and the development of transport service to its territory by public transport. The relation between public transport and the city was analysed on the basis of a study of literature research about the city and its development in time and space. The literature dealing with the development of public transport has been investigated. Individual phases of development of public transport and the city were influenced by various factors, such as industrialization, nationalism, politics of socialism, deindustrialization, suburbanization, ect. The largest development of public transport was noticed in the period from the mid-60s to the mid-90s of the 20th century. New technologies enabling for example faster transport s |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a rozvoj měst |7 ph137468 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a veřejná doprava |7 ph198717 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a public transport |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a urban development |z Czechia |2 eczenas |
651 | 7 | |a Brno (Česko) |7 ge134084 |2 czenas | |
651 | 9 | |a Brno (Czechia) |2 eczenas | |
655 | 7 | |a bakalářské práce |7 fd132403 |2 czenas | |
655 | 9 | |a bachelor's theses |2 eczenas | |
658 | |a Geografie a kartografie |b Geografie |c PřF B-GK GEOG (GEOG) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Mulíček, Ondřej, |d 1974- |7 mub2010595216 |% UČO 7678 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Geografický ústav |7 ko2005276089 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u https://is.muni.cz/th/j0lsm/ |
CAT | |c 20200626 |l MUB01 |h 0421 | ||
CAT | |a TRENCANSKA |b 02 |c 20200715 |l MUB01 |h 1211 | ||
CAT | |a KOURILOVA |b 02 |c 20200724 |l MUB01 |h 0807 | ||
CAT | |c 20200803 |l MUB01 |h 1003 | ||
CAT | |c 20200921 |l MUB01 |h 1102 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1037 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 2023 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1318 | ||
CAT | |c 20240209 |l MUB01 |h 1158 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240703 |l MUB01 |h 0127 | ||
GEO | |a 24/07/2020 |b ODESLANO 3/08/2020 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2020-09-21 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PRIF |a Přírodovědecká fakulta |2 PRVGR |b ÚK volný výběr - GR |3 K-VZ-2020-KAMI |5 3145378304 |8 20200715 |f 70 |f Prezenční |r 20200715 |s dar |
AVA | |a SCI50 |b PRIF |c ÚK volný výběr - GR |d K-VZ-2020-KAMI |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j PRVGR |