Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu /

Disertační práce a výzkumné projekty se zabývají zjišťováním a analýzou efektivity využívání podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základních škol v kraji Vysočina a Jihomoravském kraji a analýzou současného stavu podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením ve...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Dostalová, Eva (Autor práce)
Další autoři: Opatřilová, Dagmar, 1962- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2020
Témata:
On-line přístup:https://is.muni.cz/th/fme7i/
Obálka
LEADER 05906ctm a22008897i 4500
001 MUB01006465779
003 CZ BrMU
005 20200723082152.0
008 200624s2020 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-09-21 
035 |a (ISMU-VSKP)321533 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003  |e rda 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.043.2  |2 MRF 
080 |a 316.344.6-056.26/.29-053.2  |2 MRF 
080 |a 316.344.6-056.26/.29  |2 MRF 
080 |a 37.014.5  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a 37.04  |2 MRF 
080 |a 37.011.3-051-021.633  |2 MRF 
080 |a 376.1  |2 MRF 
080 |a 376.048  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
100 1 |a Dostalová, Eva  |7 ola20211110834  |% UČO 372136  |4 dis 
242 1 0 |a Inclusive education of pupils with physical disabilities in mainstream schools  |y eng 
245 1 0 |a Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu /  |c Eva Dostalová 
264 0 |c 2020 
300 |a 229 listů 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Vedoucí práce: Dagmar Opatřilová 
502 |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2020 
520 2 |a Disertační práce a výzkumné projekty se zabývají zjišťováním a analýzou efektivity využívání podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základních škol v kraji Vysočina a Jihomoravském kraji a analýzou současného stavu podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Teoretická část disertační práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola definuje termín inkluze a inkluzivní vzdělávání. Zde je nastíněna aktuální vzdělávací politika v České republice a také v zahraničí. Kapitola obsahuje Mezinárodní klasifikaci funkčních schopností, disability a zdraví pro děti a mládež. Závěr kapitoly je věnován metodologii vztahující se k disertační práci a výzkumným šetřením. Druhá kapitola se věnuje žákům s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základní školy. Nejprve je uveden vývoj postojů k lidem s tělesným postižením. Následující podkapitola se zabývá charakteristikou jedinců s  |% cze 
520 2 9 |a The Dissertation thesis and research projects deal with the identification and analysis of the effectiveness of the use of supportive measures for pupils with physical disabilities in the inclusive environment of primary schools in the Vysočina Region and the South Moravian Region and the analysis of the current state of supportive measures for pupils with physical disabilities in mainstream schools in the South Moravian Region the Vysočina region. The theoretical part of the dissertation thesis is divided into three chapters. The first chapter defines the term inclusion and inclusive education. Here is outlined the current educational policy in the Czech Republic and also abroad. The chapter contains the International Classification of Functioning, Disability and Health for Children and Youth. The conclusion of the chapter is devoted to methodology related to dissertation thesis and research projects. The second chapter deals with pupils with physical disabilities in the inclusive env  |9 eng 
650 0 7 |a asistenti pedagogů  |7 ph589748  |2 czenas 
650 0 7 |a děti s tělesným postižením  |7 ph116514  |2 czenas 
650 0 7 |a integrovaná výchova a vzdělávání  |7 ph121132  |2 czenas 
650 0 7 |a osoby s tělesným postižením  |7 ph126837  |2 czenas 
650 0 7 |a podpůrná opatření (vzdělávání)  |7 ph889939  |2 czenas 
650 0 7 |a speciálněpedagogická centra  |7 ph125889  |2 czenas 
650 0 7 |a speciální poradenství  |7 ph125897  |2 czenas 
650 0 7 |a vzdělávací politika  |7 ph127308  |z Česko  |2 czenas 
650 0 9 |a educational policy  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a children with physical disabilities  |2 eczenas 
650 0 9 |a integrated education  |2 eczenas 
650 0 9 |a people with physical disabilities  |2 eczenas 
650 0 9 |a special counseling  |2 eczenas 
650 0 9 |a special education centers  |2 eczenas 
650 0 9 |a supportive measures (education)  |2 eczenas 
650 0 9 |a teachers’ assistants  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
658 |a Speciální pedagogika (čtyřleté)  |b Speciální pedagogika  |c PdF D-SPD4 SPZP (SPZP)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Opatřilová, Dagmar,  |d 1962-  |7 mzk2003214546  |% UČO 25302  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky  |7 ko20221140832  |4 dgg 
856 4 1 |u https://is.muni.cz/th/fme7i/ 
CAT |c 20200624  |l MUB01  |h 0420 
CAT |a PELOUSKOVA  |b 02  |c 20200723  |l MUB01  |h 0821 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200916  |l MUB01  |h 0122 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200916  |l MUB01  |h 0122 
CAT |c 20200921  |l MUB01  |h 1102 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20201129  |l MUB01  |h 1643 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20201203  |l MUB01  |h 0939 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20210519  |l MUB01  |h 1054 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1037 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 2023 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1318 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20211004  |l MUB01  |h 1028 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20220213  |l MUB01  |h 1756 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220308  |l MUB01  |h 0954 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20221019  |l MUB01  |h 2303 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230223  |l MUB01  |h 0021 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-09-21 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-602  |5 3201106388  |8 20200723  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20200723 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-602  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j KDEP