Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016 /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Brusenbauch Meislová, Monika, 1984- (Autor), Daniel, Stanislav (Autor), Folwarczný, Roman (Autor), Hájek, Oldřich, 1981- (Autor), Lebeda, Tomáš, 1976- (Autor), Lysek, Jakub, 1989- (Autor), Marek, Daniel, 1969- (Autor), Navrátilová, Alena (Autor), Soukop, Michal (Autor), Zymová, Kateřina (Autor), Zapletalová, Markéta (Autor), Žídková, Markéta, 1975- (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Čeština
Vydáno: Praha : Česká školní inspekce, 2019
Témata:
Popis
Fyzický popis:94 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm
Bibliografie:Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN:978-80-88087-21-2