Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016 /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Brusenbauch Meislová, Monika, 1984- (Autor), Daniel, Stanislav (Autor), Folwarczný, Roman (Autor), Hájek, Oldřich, 1981- (Autor), Lebeda, Tomáš, 1976- (Autor), Lysek, Jakub, 1989- (Autor), Marek, Daniel, 1969- (Autor), Navrátilová, Alena (Autor), Soukop, Michal (Autor), Zymová, Kateřina (Autor), Zapletalová, Markéta (Autor), Žídková, Markéta, 1975- (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Čeština
Vydáno: Praha : Česká školní inspekce, 2019
Témata:
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Měsíční SKLAD
Pedagogická fakulta ÚK - depozitář DI-6867 3201102347
Dostupné
Měsíční SKLAD
Pedagogická fakulta ÚK - depozitář DI-6867/a 3201110003