Analýza podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol /
Disertační práce a výzkumné projekty se zabývají analýzou činností jednotlivých pracovníků školního poradenského pracoviště ve školách hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji a analýzou podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol v Břec...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2019
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/swvpn/ |
LEADER | 05420ctm a22007697i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01006445267 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20210205104042.0 | ||
008 | 190620s2019 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2019-10-29 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)292297 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD003 |e rda | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.043.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.04 |2 MRF | ||
080 | |a 616.899 |2 MRF | ||
080 | |a 37.048 |2 MRF | ||
080 | |a (043.3) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Viktorin, Jan |% UČO 350265 |* [absolvent PdF MU] |4 dis | |
242 | 1 | 4 | |a The analysis of support measures for pupils with mild intellectual disabilities in the inclusive environment of primary schools |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Analýza podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol / |c Jan Viktorin |
264 | 0 | |c 2019 | |
300 | |a 253 listů | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Vedoucí práce: Marie Vítková | ||
502 | |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2019 | ||
520 | 2 | |a Disertační práce a výzkumné projekty se zabývají analýzou činností jednotlivých pracovníků školního poradenského pracoviště ve školách hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji a analýzou podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol v Břeclavi. Teoretická část disertační práce je rozčleněna do tří kapitol. V první kapitole je specifikován pojem inkluze a inkluzivní vzdělávání. Zde je charakterizována současná vzdělávací politika některých zemí, které jsou na cestě k inkluzi a inkluzivnímu vzdělávání. Kapitola zahrnuje analýzu a komparaci podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve vybraných zemích. Součástí kapitoly je pojednání o problematice metodologie ve vztahu k disertační práci a výzkumným projektům. Druhá kapitola se zaměřuje na žáky s lehkým mentálním postižením. Zde je definováno pojetí mentálního postižení, také jsou vymezena osobnostní specifika žáků s mentálním postižením a specifikován p |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The Dissertation thesis and research projects deal with the analysis of the activities of the individual staff of the school counselling centre in mainstream schools in the South Moravian Region and with the analysis of support measures for pupils with mild intellectual disabilities in the inclusive environment of primary schools in Břeclav. The theoretical part of the dissertation thesis is divided into three chapters. In the first chapter is specified the concept of inclusion and inclusive education. Here is characterized the current education policy in some countries, which are on the way to inclusion and inclusive education. The chapter includes of analysis and comparison of supportive measures for pupils with special educational needs in selected countries. Part of the chapter is also a treatise about the issue of methodology in relation to the dissertation thesis and research projects. The second chapter focuses on pupils with mild intellectual disabilities. There is defined the |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a integrovaná výchova a vzdělávání |7 ph121132 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a mentální retardace |7 ph122758 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a podpůrná opatření (vzdělávání) |7 ph889939 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a školní poradenství |7 ph811123 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a integrated education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a mental retardation |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a school counseling |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a supportive measures (education) |2 eczenas |
655 | 7 | |a disertace |7 fd132024 |2 czenas | |
655 | 9 | |a dissertations |2 eczenas | |
658 | |a Speciální pedagogika (čtyřleté) |b Speciální pedagogika |c PdF D-SPD4 SPZP (SPZP) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Vítková, Marie, |d 1947- |7 xx0001379 |% UČO 1615 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky |7 ko20221140832 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/swvpn/ |
CAT | |c 20190620 |l MUB01 |h 0422 | ||
CAT | |a PELOUSKOVA |b 02 |c 20190621 |l MUB01 |h 1126 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190814 |l MUB01 |h 0741 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190814 |l MUB01 |h 0743 | ||
CAT | |c 20191029 |l MUB01 |h 1053 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20191204 |l MUB01 |h 1321 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200323 |l MUB01 |h 1835 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200616 |l MUB01 |h 2326 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200916 |l MUB01 |h 0122 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20201203 |l MUB01 |h 0939 | ||
CAT | |a PTICHAX |b 02 |c 20210205 |l MUB01 |h 1040 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1033 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 2020 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1311 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20211004 |l MUB01 |h 1028 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20220213 |l MUB01 |h 1756 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20220308 |l MUB01 |h 0954 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20221019 |l MUB01 |h 2303 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230223 |l MUB01 |h 0021 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2019-10-29 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PEDF |a Pedagogická fakulta |2 KDEP |b ÚK - depozitář |3 VP-580 |5 3201101991 |8 20190621 |f 71 |f Prezenční SKLAD |r 20190621 |
AVA | |a PED50 |b PEDF |c ÚK - depozitář |d VP-580 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 1 |j KDEP |