Analýza podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol /

Disertační práce a výzkumné projekty se zabývají analýzou činností jednotlivých pracovníků školního poradenského pracoviště ve školách hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji a analýzou podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol v Břec...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Viktorin, Jan (Autor práce)
Další autoři: Vítková, Marie, 1947- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2019
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/swvpn/
Obálka
LEADER 05420ctm a22007697i 4500
001 MUB01006445267
003 CZ BrMU
005 20210205104042.0
008 190620s2019 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2019-10-29 
035 |a (ISMU-VSKP)292297 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003  |e rda 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.043.2  |2 MRF 
080 |a 37.04  |2 MRF 
080 |a 616.899  |2 MRF 
080 |a 37.048  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
100 1 |a Viktorin, Jan  |% UČO 350265  |* [absolvent PdF MU]  |4 dis 
242 1 4 |a The analysis of support measures for pupils with mild intellectual disabilities in the inclusive environment of primary schools  |y eng 
245 1 0 |a Analýza podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol /  |c Jan Viktorin 
264 0 |c 2019 
300 |a 253 listů 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Vedoucí práce: Marie Vítková 
502 |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2019 
520 2 |a Disertační práce a výzkumné projekty se zabývají analýzou činností jednotlivých pracovníků školního poradenského pracoviště ve školách hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji a analýzou podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol v Břeclavi. Teoretická část disertační práce je rozčleněna do tří kapitol. V první kapitole je specifikován pojem inkluze a inkluzivní vzdělávání. Zde je charakterizována současná vzdělávací politika některých zemí, které jsou na cestě k inkluzi a inkluzivnímu vzdělávání. Kapitola zahrnuje analýzu a komparaci podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve vybraných zemích. Součástí kapitoly je pojednání o problematice metodologie ve vztahu k disertační práci a výzkumným projektům. Druhá kapitola se zaměřuje na žáky s lehkým mentálním postižením. Zde je definováno pojetí mentálního postižení, také jsou vymezena osobnostní specifika žáků s mentálním postižením a specifikován p  |% cze 
520 2 9 |a The Dissertation thesis and research projects deal with the analysis of the activities of the individual staff of the school counselling centre in mainstream schools in the South Moravian Region and with the analysis of support measures for pupils with mild intellectual disabilities in the inclusive environment of primary schools in Břeclav. The theoretical part of the dissertation thesis is divided into three chapters. In the first chapter is specified the concept of inclusion and inclusive education. Here is characterized the current education policy in some countries, which are on the way to inclusion and inclusive education. The chapter includes of analysis and comparison of supportive measures for pupils with special educational needs in selected countries. Part of the chapter is also a treatise about the issue of methodology in relation to the dissertation thesis and research projects. The second chapter focuses on pupils with mild intellectual disabilities. There is defined the  |9 eng 
650 0 7 |a integrovaná výchova a vzdělávání  |7 ph121132  |2 czenas 
650 0 7 |a mentální retardace  |7 ph122758  |2 czenas 
650 0 7 |a podpůrná opatření (vzdělávání)  |7 ph889939  |2 czenas 
650 0 7 |a školní poradenství  |7 ph811123  |2 czenas 
650 0 9 |a integrated education  |2 eczenas 
650 0 9 |a mental retardation  |2 eczenas 
650 0 9 |a school counseling  |2 eczenas 
650 0 9 |a supportive measures (education)  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
658 |a Speciální pedagogika (čtyřleté)  |b Speciální pedagogika  |c PdF D-SPD4 SPZP (SPZP)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Vítková, Marie,  |d 1947-  |7 xx0001379  |% UČO 1615  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky  |7 ko20221140832  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/swvpn/ 
CAT |c 20190620  |l MUB01  |h 0422 
CAT |a PELOUSKOVA  |b 02  |c 20190621  |l MUB01  |h 1126 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190814  |l MUB01  |h 0741 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190814  |l MUB01  |h 0743 
CAT |c 20191029  |l MUB01  |h 1053 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20191204  |l MUB01  |h 1321 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200323  |l MUB01  |h 1835 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200616  |l MUB01  |h 2326 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200916  |l MUB01  |h 0122 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20201203  |l MUB01  |h 0939 
CAT |a PTICHAX  |b 02  |c 20210205  |l MUB01  |h 1040 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1033 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 2020 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1311 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20211004  |l MUB01  |h 1028 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20220213  |l MUB01  |h 1756 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220308  |l MUB01  |h 0954 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20221019  |l MUB01  |h 2303 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230223  |l MUB01  |h 0021 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2019-10-29 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-580  |5 3201101991  |8 20190621  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20190621 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-580  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 1  |j KDEP