Otázky kvality v tvorbě a v prezentaci studenta na VŠ s umělecko-pedagogickým zaměřením /
Disertační práce si klade za cíl na základě vizuální i obsahové analýzy vytvořit diskurz popisující a vysvětlující význam a hodnotu sebeprezentace v procesu terciálního vzdělávání, nejen s ohledem na rozvoj vizuální gramotnosti. Snaží se poukázat na diverzifikaci stanovisek k realizaci portfolií a z...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2019
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/mrbgj/ |
| Shrnutí: | Disertační práce si klade za cíl na základě vizuální i obsahové analýzy vytvořit diskurz popisující a vysvětlující význam a hodnotu sebeprezentace v procesu terciálního vzdělávání, nejen s ohledem na rozvoj vizuální gramotnosti. Snaží se poukázat na diverzifikaci stanovisek k realizaci portfolií a závěrečných kvalifikačních prací, které tvoří dominantní těžiště realizovaného výzkumu a poukazují na pestrou paletu postojů, nápadů a inovací vypovídajících o možnostech autorského přístupu studentek a studentů Katedry výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. The aim of the dissertation is to create aXdiscourse, based on the visual and content analysis, describing and explaining the meaning and value of self-presentation in the tertiary education regarding not only the development of visual literacy. It attempts to point out at the diversification of stand points towards the creation portfolios and final projects which are the dominant part of the research and point out to a wide variety of attitudes, ideas and innovations showing the potential of author approach of student of the Department of Arts Education at the Faculty of Education of Masaryk University. |
|---|---|
| Popis jednotky: | Vedoucí práce: Hana Stehlíková Babyrádová |
| Fyzický popis: | 148 stran |