Ke kvalitě pěveckého vzdělávání v České republice /
Tato disertační práce se zabývá procesem pěveckého vzdělávání v České republice a jeho kvalitou. Stěžejními tématy jsou průběh vzdělávání, preference uplatnění současných studentů zpěvu a jejich vývoj, reálné možnosti uplatnění absolventů, způsob a dostatečnost přípravy studentů na pěveckou i pedago...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2019
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/g7dhs/ |
LEADER | 06172ctm a22010217i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01006435184 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20190201095030.0 | ||
008 | 190117s2019 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2019-03-11 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)324774 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD003 |e rda | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 78.071.4 |2 MRF | ||
080 | |a 78.07 |2 MRF | ||
080 | |a 37.01:784.9 |2 MRF | ||
080 | |a 37.01:78 |2 MRF | ||
080 | |a 373.5:78/79 |2 MRF | ||
080 | |a 159.947.5 |2 MRF | ||
080 | |a 331.53 |2 MRF | ||
080 | |a (043.3) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Vašíčková, Kateřina |% UČO 385723 |* [absolvent PdF MU] |4 dis | |
242 | 1 | 0 | |a Concerning the Quality of Voice Training in the Czech Republic |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Ke kvalitě pěveckého vzdělávání v České republice / |c Kateřina Vašíčková |
264 | 0 | |c 2019 | |
300 | |a 283 listů | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Vedoucí práce: Vladimír Richter | ||
502 | |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2019 | ||
520 | 2 | |a Tato disertační práce se zabývá procesem pěveckého vzdělávání v České republice a jeho kvalitou. Stěžejními tématy jsou průběh vzdělávání, preference uplatnění současných studentů zpěvu a jejich vývoj, reálné možnosti uplatnění absolventů, způsob a dostatečnost přípravy studentů na pěveckou i pedagogickou praxi a také motivace pro vykonávání pedagogické i umělecké profese. Práce čerpá z výsledků výzkumu zaměřeného na studenty zpěvu a pěvecké pedagogy konzervatoří a vysokých uměleckých škol a je doplněna o postoj českých profesionálních pěvců z operních i koncertních scén. Profesionální pěvci pak mimo jiné zpětně zhodnotili své studium zpěvu v souvislosti se současnou uměleckou praxí. Data byla získána během roku 2017 pomocí dotazníkových šetření a výsledky byly v práci zpracovány typickým kvantitativním způsobem, přestože výzkum nese i charakteristické vlastnosti výzkumu kvalitativního. Všestranný náhled na proces pěveckého vzdělávání poodhalil mnohé souvislosti a umožnil hlubší vhled |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The dissertation deals with the process of voice training and its quality in the Czech Republic. The course of training, the preferences of the current singing students´ opportunities and their development, the realistic possibilities of graduates´ opportunities, the manner and the sufficiency of the students' preparation for singing and teaching practice, as well as the motivation for performing the teaching and artistic profession are principal themes. The dissertation borrows from the results of research aimed at the singing students and singing teachers of conservatories and art academies; it is complemented by the attitude of the Czech professional singers from opera and concert scenes. Then the professional singers, among other things, have evaluated retrospectively their studies of singing in connection with contemporary artistic practice. The data was obtained during 2017 using questionnaire surveys and the results have been processed in a typical quantitative manner, although |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a hudební pedagogika |7 ph135173 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a hudební pedagogové |7 ph120921 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a hudební profese |7 ph517976 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a konzervatoře |7 ph138868 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a motivace |7 ph115358 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pěvecká pedagogika |7 ph311288 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a profesní uplatnění |7 ph134653 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a conservatories of music |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a employment |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a motivation (psychology) |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a music education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a music professions |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a music teachers |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a singing education |2 eczenas |
655 | 7 | |a disertace |7 fd132024 |2 czenas | |
655 | 9 | |a dissertations |2 eczenas | |
658 | |a Specializace v pedagogice |b Hudební teorie a pedagogika |c PdF D-SPE HTEP (HTEP) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Richter, Vladimír, |d 1956- |7 mub2010594815 |% UČO 345 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Katedra hudební výchovy |7 kn20010709038 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/g7dhs/ |
CAT | |c 20190117 |l MUB01 |h 0420 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20190121 |l MUB01 |h 1747 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190123 |l MUB01 |h 0153 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190123 |l MUB01 |h 0155 | ||
CAT | |a PELOUSKOVA |b 02 |c 20190201 |l MUB01 |h 0950 | ||
CAT | |c 20190311 |l MUB01 |h 1020 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190605 |l MUB01 |h 1155 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190703 |l MUB01 |h 1358 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200116 |l MUB01 |h 1307 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200121 |l MUB01 |h 0855 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200602 |l MUB01 |h 1036 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200915 |l MUB01 |h 2133 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210211 |l MUB01 |h 0016 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1032 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 2018 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1308 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210805 |l MUB01 |h 2246 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210805 |l MUB01 |h 2246 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210807 |l MUB01 |h 0955 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20220308 |l MUB01 |h 0001 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20220308 |l MUB01 |h 0001 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20220308 |l MUB01 |h 0002 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20220801 |l MUB01 |h 2302 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20220801 |l MUB01 |h 2303 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230223 |l MUB01 |h 0018 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230223 |l MUB01 |h 0018 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230223 |l MUB01 |h 0018 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230223 |l MUB01 |h 0019 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20231004 |l MUB01 |h 1854 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240214 |l MUB01 |h 2142 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240220 |l MUB01 |h 1121 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2019-03-11 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PEDF |a Pedagogická fakulta |2 KDEP |b ÚK - depozitář |3 VP-566 |5 3201100481 |8 20190201 |f 71 |f Prezenční SKLAD |r 20190201 |
AVA | |a PED50 |b PEDF |c ÚK - depozitář |d VP-566 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j KDEP |