Sbírka řešených úloh ze statistiky /
V této bakalářské práci se věnuji obsahu výuky v oblasti statistiky na střední škole a následnému vysvětlení dané teorie na jednotlivých příkladech. Dále zde uvádím příklady k samostatnému procvičení, kde je možné si správnost řešení ověřit pomocí výsledků uvedených na konci této práce. Ve druhé čás...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2018
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/p4g11/ |
LEADER | 03141ctm a22005417i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01006411434 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20180227094653.0 | ||
008 | 180220s2018 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2018-03-12 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)284472 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD004 |e rda | ||
072 | 7 | |a 311 |x Statistika |2 Konspekt |9 4 | |
080 | |a 311 |2 MRF | ||
080 | |a (043)378.22 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Hebelková, Radka |% UČO 423880 |* [absolvent PřírF MU] |4 dis | |
242 | 1 | 0 | |a Collection of Solved Problems of statistics |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Sbírka řešených úloh ze statistiky / |c Radka Hebelková |
264 | 0 | |c 2018 | |
300 | |a 78 listů | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Vedoucí práce: Marie Budíková | ||
502 | |a Bakalářská práce (Bc.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2018 | ||
520 | 2 | |a V této bakalářské práci se věnuji obsahu výuky v oblasti statistiky na střední škole a následnému vysvětlení dané teorie na jednotlivých příkladech. Dále zde uvádím příklady k samostatnému procvičení, kde je možné si správnost řešení ověřit pomocí výsledků uvedených na konci této práce. Ve druhé části se zabývám zpracováním dat získaných na základě testů zadaných studentům střední školy. Zpracování bylo provedeno pomocí softwaru STATISTICA Cz 12. |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a In this thesis I focus on the content of secondary school statistics and the subsequent explanation of the theory on individual examples. Then there are some examples for individual practising, where the correctness of the solution can be verified using the results presented at the end of this work. In the second part I focus on the processing of data obtained on the basis of tests given to high school students. Processing was done using the STATISTICA Cz 12 software. |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a popisná statistika |7 ph124338 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a descriptive statistics |2 eczenas |
655 | 7 | |a bakalářské práce |7 fd132403 |2 czenas | |
655 | 9 | |a bachelor's theses |2 eczenas | |
658 | |a Fyzika |c PřF B-FY UF, UM |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Budíková, Marie, |d 1955- |7 ola2003201126 |% UČO 328 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Ústav matematiky a statistiky |7 kn20091211007 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/p4g11/ |
CAT | |c 20180220 |l MUB01 |h 0420 | ||
CAT | |a RACLAVSKA |b 02 |c 20180223 |l MUB01 |h 1521 | ||
CAT | |a JANA |b 02 |c 20180227 |l MUB01 |h 0946 | ||
CAT | |c 20180312 |l MUB01 |h 1035 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20180815 |l MUB01 |h 1606 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200802 |l MUB01 |h 1814 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1027 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 2014 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1259 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2018-03-12 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PRIF |a Přírodovědecká fakulta |2 PRVMA |b ÚK volný výběr - M |3 K-M-2018-HEBE |5 3145372487 |8 20180223 |f 70 |f Prezenční |q 20180803 |r 20180223 |s dar |
AVA | |a SCI50 |b PRIF |c ÚK volný výběr - M |d K-M-2018-HEBE |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j PRVMA |