Differentiated Instruction Strategies in Inclusive Classes for Students with Learning Disabilities /
Školy jsou vystavené problémům pramenícím z diversity žáků a z různorodosti jejich potřeb. Pro úspěšnou implementaci inkluze je klíčový také postoj vedení školy, role učitelů, intenzivní spolupráce učitelů s dalšími odborníky a detailní plánování učebního procesu. Učitelé, kteří uplatňují diferencia...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Angličtina |
Vydáno: |
2017
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/441080/pedf_d/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-536 | 3201093760 |