Kommunikative Kompetenz für den Beruf. Anforderungen und ihre Förderung. /
Tématem práce je jazyková příprava studentů Škoda Auto vysoké školy na jejich povinnou zahraniční praxi ve firmách v německém jazykovém prostředí, cílem práce jsou pak návrhy pro její zefektivnění. Za tímto účelem jsou po teoretickém shrnutí specifik různých typů výuky zkoumány obsahy tamní odborně...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Němčina |
Vydáno: |
2017
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/425765/pedf_r/ |
Shrnutí: | Tématem práce je jazyková příprava studentů Škoda Auto vysoké školy na jejich povinnou zahraniční praxi ve firmách v německém jazykovém prostředí, cílem práce jsou pak návrhy pro její zefektivnění. Za tímto účelem jsou po teoretickém shrnutí specifik různých typů výuky zkoumány obsahy tamní odborně zaměřené výuky německého jazyka v kontextu přípravy jejích absolventů na danou praxi. Tyto obsahy jsou porovnávány s požadavky firem, dále pak s jejich skutečnými nároky na základě zkušeností absolventů praxe. Na základě těchto svých zkušeností studenti posléze hodnotí praktičnost absolvované výuky. Ze získaných poznatků jsou v závěru práce načrtnuty návrhy k možné modifikaci obsahů stávající výuky a podněty pro další výzkum. The theme of the thesis is the language preparation of students at the Škoda Auto University for their mandatáry six-month foreign work experience within a German language environment. The aim of the work is to formulate proposals for increasing the effectiveness of this language teaching. For this purpose, following a theoretical summary of the specifice of the various types of teaching, the contents of the professionally focused German language teaching are examined within the context of the preparation of the language graduates for the given work experience. These contents are compared with the requirements of the firms and further also with thein actual demands on the basis of the experiences of those who have undergone this work experience. On the basis of thein experiences, students subsequently evaluate the practical value of the language teaching they have undergone. In the concluding section of the master thesis, the observations gained could be used in order to formulate prop |
---|---|
Fyzický popis: | 155 listů |