Činnost pracovníků školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu /
Rigorózní práce a výzkumný projekt se zabývají analýzou činnosti jednotlivých pracovníků školního poradenského pracoviště ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jedním z důležitých úkolů pracovníků školního poradenského pracoviště je rovněž sledování klimatu třídních kolektivů v inkluzivním prostř...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2017
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/350265/pedf_r/ |
LEADER | 04985ctm a22006737i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01006389168 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20170712131131.0 | ||
008 | 170412s2017 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2017-10-08 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)297681 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD003 |e rda | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.04 |2 MRF | ||
080 | |a 37.043.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.048 |2 MRF | ||
080 | |a 371.121 |2 MRF | ||
080 | |a 001.81/.87 |2 MRF | ||
080 | |a (043.2) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Viktorin, Jan |7 jo20191025068 |% UČO 350265 |4 dis | |
242 | 1 | 4 | |a The activity of workers of the school counselling workplace in inclusive environment of mainstream schools |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Činnost pracovníků školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu / |c Jan Viktorin |
264 | 0 | |c 2017 | |
300 | |a 187 listů, 60 nečíslovaných stran příloh | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
502 | |a Rigorózní práce (PhDr.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2017 | ||
520 | 2 | |a Rigorózní práce a výzkumný projekt se zabývají analýzou činnosti jednotlivých pracovníků školního poradenského pracoviště ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jedním z důležitých úkolů pracovníků školního poradenského pracoviště je rovněž sledování klimatu třídních kolektivů v inkluzivním prostředí školy. Teoretická část rigorózní práce je rozčleněna do tří kapitol. V první kapitole je charakterizován pojem inkluze a inkluzivní vzdělávání. Zde je charakterizována současná vzdělávací politika některých zemí, které jsou na cestě k inkluzi a inkluzivnímu vzdělávání. Kapitola zahrnuje analýzu a komparaci podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve vybraných zemích. Součástí kapitoly je pojednání o problematice metodologie ve vztahu k rigorózní práci a výzkumnému projektu. Druhá kapitola se zaměřuje na inkluzivní vyučování. Zde jsou uvedeny podmínky ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole, problematika individualizace a diferen |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The Rigorous thesis and research project deal with the analysis of the activity of individual workers of the school counselling workplace in mainstream schools. One of important tasks of workers of the school counselling workplace is also monitoring of climate of class groups in an inclusive school environment. The theoretical part of the rigorous thesis is divided into three chapters. In the first chapter is characterized the concept of inclusion and inclusive education. Here is characterized the current education policy in some countries, which are on the road to inclusion and inclusive education. The chapter includes of analysis and comparison of support measures for pupils with special educational needs in selected countries. Part of the chapter is also a treatise about the issue of methodology in relation to the rigorous thesis and research project. The second chapter focuses on inclusive teaching. Here are specified the conditions for education of pupils with special educational |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a integrovaná výchova a vzdělávání |7 ph121132 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a podpůrná opatření (vzdělávání) |7 ph889939 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a školní poradenství |7 ph811123 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchovní poradci |7 ph182929 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výzkumné projekty |7 ph127480 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a educational counselors |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a integrated education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a research projects |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a school counseling |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a special educational needs |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a supportive measures (education) |2 eczenas |
655 | 7 | |a rigorózní práce |7 fd132407 |2 czenas | |
655 | 9 | |a doctoral dissertations |2 eczenas | |
658 | |a Speciální pedagogika |b Speciální pedagogika |c PdF Rig-SPD SPZP (SPZP) |2 CZ-BrMU | ||
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Pedagogická fakulta |7 kn20010709279 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/350265/pedf_r/ |
CAT | |c 20170412 |l MUB01 |h 0420 | ||
CAT | |a PELOUSKOVA |b 02 |c 20170712 |l MUB01 |h 1311 | ||
CAT | |c 20171008 |l MUB01 |h 0959 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20180731 |l MUB01 |h 0151 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20190215 |l MUB01 |h 1113 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1023 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 2010 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1252 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2017-10-08 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PEDF |a Pedagogická fakulta |2 KDEP |b ÚK - depozitář |3 VP-535 |5 3201093499 |8 20170712 |f 71 |f Prezenční SKLAD |r 20170712 |
AVA | |a PED50 |b PEDF |c ÚK - depozitář |d VP-535 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j KDEP |