Činnost pracovníků školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu /

Rigorózní práce a výzkumný projekt se zabývají analýzou činnosti jednotlivých pracovníků školního poradenského pracoviště ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jedním z důležitých úkolů pracovníků školního poradenského pracoviště je rovněž sledování klimatu třídních kolektivů v inkluzivním prostř...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Viktorin, Jan (Autor práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2017
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/350265/pedf_r/
Obálka
LEADER 04985ctm a22006737i 4500
001 MUB01006389168
003 CZ BrMU
005 20170712131131.0
008 170412s2017 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2017-10-08 
035 |a (ISMU-VSKP)297681 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003  |e rda 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.04  |2 MRF 
080 |a 37.043.2  |2 MRF 
080 |a 37.048  |2 MRF 
080 |a 371.121  |2 MRF 
080 |a 001.81/.87  |2 MRF 
080 |a (043.2)  |2 MRF 
100 1 |a Viktorin, Jan  |7 jo20191025068  |% UČO 350265  |4 dis 
242 1 4 |a The activity of workers of the school counselling workplace in inclusive environment of mainstream schools  |y eng 
245 1 0 |a Činnost pracovníků školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu /  |c Jan Viktorin 
264 0 |c 2017 
300 |a 187 listů, 60 nečíslovaných stran příloh 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
502 |a Rigorózní práce (PhDr.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2017 
520 2 |a Rigorózní práce a výzkumný projekt se zabývají analýzou činnosti jednotlivých pracovníků školního poradenského pracoviště ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jedním z důležitých úkolů pracovníků školního poradenského pracoviště je rovněž sledování klimatu třídních kolektivů v inkluzivním prostředí školy. Teoretická část rigorózní práce je rozčleněna do tří kapitol. V první kapitole je charakterizován pojem inkluze a inkluzivní vzdělávání. Zde je charakterizována současná vzdělávací politika některých zemí, které jsou na cestě k inkluzi a inkluzivnímu vzdělávání. Kapitola zahrnuje analýzu a komparaci podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve vybraných zemích. Součástí kapitoly je pojednání o problematice metodologie ve vztahu k rigorózní práci a výzkumnému projektu. Druhá kapitola se zaměřuje na inkluzivní vyučování. Zde jsou uvedeny podmínky ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole, problematika individualizace a diferen  |% cze 
520 2 9 |a The Rigorous thesis and research project deal with the analysis of the activity of individual workers of the school counselling workplace in mainstream schools. One of important tasks of workers of the school counselling workplace is also monitoring of climate of class groups in an inclusive school environment. The theoretical part of the rigorous thesis is divided into three chapters. In the first chapter is characterized the concept of inclusion and inclusive education. Here is characterized the current education policy in some countries, which are on the road to inclusion and inclusive education. The chapter includes of analysis and comparison of support measures for pupils with special educational needs in selected countries. Part of the chapter is also a treatise about the issue of methodology in relation to the rigorous thesis and research project. The second chapter focuses on inclusive teaching. Here are specified the conditions for education of pupils with special educational  |9 eng 
650 0 7 |a integrovaná výchova a vzdělávání  |7 ph121132  |2 czenas 
650 0 7 |a podpůrná opatření (vzdělávání)  |7 ph889939  |2 czenas 
650 0 7 |a speciální vzdělávací potřeby  |7 ph754025  |2 czenas 
650 0 7 |a školní poradenství  |7 ph811123  |2 czenas 
650 0 7 |a výchovní poradci  |7 ph182929  |2 czenas 
650 0 7 |a výzkumné projekty  |7 ph127480  |2 czenas 
650 0 9 |a educational counselors  |2 eczenas 
650 0 9 |a integrated education  |2 eczenas 
650 0 9 |a research projects  |2 eczenas 
650 0 9 |a school counseling  |2 eczenas 
650 0 9 |a special educational needs  |2 eczenas 
650 0 9 |a supportive measures (education)  |2 eczenas 
655 7 |a rigorózní práce  |7 fd132407  |2 czenas 
655 9 |a doctoral dissertations  |2 eczenas 
658 |a Speciální pedagogika  |b Speciální pedagogika  |c PdF Rig-SPD SPZP (SPZP)  |2 CZ-BrMU 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Pedagogická fakulta  |7 kn20010709279  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/350265/pedf_r/ 
CAT |c 20170412  |l MUB01  |h 0420 
CAT |a PELOUSKOVA  |b 02  |c 20170712  |l MUB01  |h 1311 
CAT |c 20171008  |l MUB01  |h 0959 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180731  |l MUB01  |h 0151 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20190215  |l MUB01  |h 1113 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1023 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 2010 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1252 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2017-10-08 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-535  |5 3201093499  |8 20170712  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20170712 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-535  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j KDEP