Faktory ovlivňující profesní orientaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami /

Předkládaná disertační práce se zabývá problematikou faktorů ovlivňujících profesní orientaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v období přechodu mezí základní a střední školou. Výzkumné šetření prezentuje souhrnné poznatky z oblasti faktorů ovlivňujících volbu navazujícího vzdělávání v pro...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Márová, Ivana (Autor práce)
Další autoři: Opatřilová, Dagmar, 1962- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2016
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/251636/pedf_d/
Obálka
LEADER 05371ctm a22007697i 4500
001 MUB01006379619
003 CZ BrMU
005 20230519144514.0
008 161111s2016 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2016-12-16 
035 |a (ISMU-VSKP)293770 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003  |e rda 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.04  |2 MRF 
080 |a 373.3  |2 MRF 
080 |a 373.5/.6+377.1/.3  |2 MRF 
080 |a 331.54  |2 MRF 
080 |a 616.89-008.43  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
100 1 |a Márová, Ivana  |7 hka20181008129  |% UČO 251636  |4 dis 
242 1 0 |a Factors affecting secondary school choice in students with special educational needs  |y eng 
245 1 0 |a Faktory ovlivňující profesní orientaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami /  |c Ivana Márová 
264 0 |c 2016 
300 |a 238 listů, 10 nečíslovaných listů příloh 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Vedoucí práce: Dagmar Opatřilová 
502 |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 
520 2 |a Předkládaná disertační práce se zabývá problematikou faktorů ovlivňujících profesní orientaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v období přechodu mezí základní a střední školou. Výzkumné šetření prezentuje souhrnné poznatky z oblasti faktorů ovlivňujících volbu navazujícího vzdělávání v prostředí švédského a českého vzdělávacího systému. Disertační práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce založena na analýze tuzemské a zahraniční odborné literatury a dalších zdrojů přibližuje základní teoretická východiska práce vztahující z oblasti inkluzivního vzdělávání s důrazem na podmínky vzdělávání a předprofesní přípravu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (žáků se specifickými poruchami učení). Vymezena jsou základní terminologická, metodologický a speciálněpedagogická východiska vztahující se ke zkoumané oblasti. Druhá část disertační práce, část empirická, je rozdělena na dva výzkumné projekty. Záměrem výzkumného projektu I byla analýza podmínek předprofesní př  |% cze 
520 2 9 |a Presented dissertation thesis deals with factors affecting secondary school choice in students with special educational needs. Research survey presents comprehensive findings in the field of factors influencing the secondary school choice in Swedish and Czech educational system. Dissertation thesis is divided into two part. Theoretical part is based on domestic and foreign literature analysis and other sources relevant to fundamental theoretical aspects in the field of inclusive education with an emphasis on education and pre-vocational preparation of students with special educational needs (mainly students with specific learning disabilities). Basic terminology, methodology and special-educational background are specified as well. The second part of dissertation thesis, the empirical part is divided into two research project. The main aim of Research project I was to analyse conditions of pre-professional preparation of pupils with special educational needs in the Swedish school envir  |9 eng 
650 0 7 |a předprofesní příprava  |2 CZ-BrMU 
650 0 7 |a speciální vzdělávací potřeby  |7 ph754025  |2 czenas 
650 0 7 |a specifické poruchy učení  |7 ph125888  |2 czenas 
650 0 7 |a střední školy  |7 ph116320  |2 czenas 
650 0 7 |a volba povolání  |7 ph127220  |2 czenas 
650 0 7 |a základní školy  |7 ph116795  |2 czenas 
650 0 7 |a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami  |2 CZ-BrMU 
650 0 9 |a elementary schools  |2 eczenas 
650 0 9 |a learning disabilities  |2 eczenas 
650 0 9 |a secondary schools  |2 eczenas 
650 0 9 |a special educational needs  |2 eczenas 
650 0 9 |a vocational guidance  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
658 |a Speciální pedagogika  |b Speciální pedagogika (tříleté)  |c PdF D-SPD SPZP (SPZP)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Opatřilová, Dagmar,  |d 1962-  |7 mzk2003214546  |% UČO 25302  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra speciální pedagogiky  |7 kn20010709452  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/251636/pedf_d/ 
CAT |c 20161111  |l MUB01  |h 0421 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20161116  |l MUB01  |h 1614 
CAT |a JIRASKOVA  |b 02  |c 20161123  |l MUB01  |h 1411 
CAT |c 20161216  |l MUB01  |h 1324 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180822  |l MUB01  |h 1709 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180912  |l MUB01  |h 1610 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180912  |l MUB01  |h 1617 
CAT |a VARTECKAX  |b 02  |c 20190920  |l MUB01  |h 0750 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20201129  |l MUB01  |h 1643 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1021 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 2008 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1250 
CAT |a VASICEKX  |b 02  |c 20230519  |l MUB01  |h 1445 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240624  |l MUB01  |h 1109 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2016-12-16 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-523  |5 3201091838  |8 20161123  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20161123 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-523  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 1  |j KDEP