Management mimořádných událostí v přednemocniční neodkladné péči /
Diplomová práce je rozdělena do dvou části. První (teoretická) část je svým obsahem členěna do 5 kapitol (Bezpečnostní systém ČR, Mimořádné události, Integrovaný záchranný systém, Zdravotnická záchranná služba a mimořádné události, Krizová připravenost poskytovatele zdravotnické záchranné služby). Ú...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2016
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/432621/lf_m/ |
| Shrnutí: | Diplomová práce je rozdělena do dvou části. První (teoretická) část je svým obsahem členěna do 5 kapitol (Bezpečnostní systém ČR, Mimořádné události, Integrovaný záchranný systém, Zdravotnická záchranná služba a mimořádné události, Krizová připravenost poskytovatele zdravotnické záchranné služby). Úkolem je objasnit nejdůležitější prvky ve sledované problematice související s mimořádnými událostmi. Druhá (empirická) část je založena na kvantitativním průzkumu metodou originálního (nestandardizovaného) dotazníku. Cílem práce je zmapovat znalosti členů výjezdových skupin ZZS SČK o řešení mimořádné události v přímém kontextu se vzděláváním v rámci krizové připravenosti. Na základě zjištěných výsledků optimalizovat systém vzdělávání v oblasti mimořádných událostí. Diploma Thesis is divided into two parts. The first (theoretical) part comprise five chapters (Security System of the Czech Republic, Emergencies, Integrated Rescue System, Emergency Medical Service and emergency preparedness of emergency medical services provider). The task is to explain the most important elements in the studied fields related to emergencies. The second (empirical) part is based on a quantitative research using the original (nonstandardized) questionnaire. The aim is to map the knowledge of members of the ambulance teams for dealing with emergencies in direct context with education in the context of emergency preparedness. The main outcome of Diploma Thesis is to optimize the system of education in emergencies, based on the conducted research. |
|---|---|
| Popis jednotky: | Vedoucí práce: Michaela Schneiderová |
| Fyzický popis: | 144 listů |