Autobusem! Městská hromadná doprava v Novém Městě na Moravě /
Bakalářská práce se věnuje geografické analýze systému MHD v malých městech. Na příkladu Nového Města na Moravě, které MHD provozuje od roku 2014, je na základě rozboru několika vybraných témat přiblížen způsob využívání MHD v malých městech. Geografická analýza je rozdělena na dvě stěžejní části. P...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2016
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/423803/prif_b/ |
| Shrnutí: | Bakalářská práce se věnuje geografické analýze systému MHD v malých městech. Na příkladu Nového Města na Moravě, které MHD provozuje od roku 2014, je na základě rozboru několika vybraných témat přiblížen způsob využívání MHD v malých městech. Geografická analýza je rozdělena na dvě stěžejní části. První z nich se zabývá zhodnocením prostorového rozmístění zastávek ve vztahu k významným zdrojům a cílům cest občanů. Druhá část je věnována využívání MHD místními občany během jednotlivých dní v týdnu. Součástí práce jsou také krátké rozhovory s cestujícími a řidiči, které doplňují informace zjištěné v hlavní části analýzy. The Bachelor thesis is dedicated to the geographical analysis of public transport system in small towns. The model of use of the public transport in small towns is analysed based on research of several related topics and on example of Nové Město na Moravě, where the system is in use since 2014. The geographical analysis is divided into two parts. The first part focuses on the evaluation of the spatial deployment of the public transport stations in relation to the important sources and aims of the citizens’ travels. The second part of the thesis is dedicated to the use of the public transport in Nové Město na Moravě during weekdays. The thesis contains also short interviews with passengers and bus drivers, which add to the information obtained in the first part of the analysis. |
|---|---|
| Popis jednotky: | Vedoucí práce: Daniel Seidenglanz |
| Fyzický popis: | 49 listů, 4 listy nečíslovaných příloh |