Ta zastávka je ale daleko... /
Bakalářská práce se zabývá změnou dostupnosti zastávky MHD po dostavbě tramvajové nebo trolejbusové tratě. Na příkladu dostavby tramvajové tratě do oblasti Brno-Lesná jsou vymezeny časové zóny zázemí zastávek. Dostupnost tramvajové zastávky a vymezení zón je vyjádřeno proměnou rychlosti chůze chodců...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2015
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/405777/prif_b/ |
Shrnutí: | Bakalářská práce se zabývá změnou dostupnosti zastávky MHD po dostavbě tramvajové nebo trolejbusové tratě. Na příkladu dostavby tramvajové tratě do oblasti Brno-Lesná jsou vymezeny časové zóny zázemí zastávek. Dostupnost tramvajové zastávky a vymezení zón je vyjádřeno proměnou rychlosti chůze chodců, kde změny v rychlosti chůze jsou charakteristické pro různé věkové skupiny. Změny dostupnosti zastávky po výstavbě trati jsou graficky znázorněny. The bachelor thesis occupies with a change of public transport stop accessibility after finishing a new tram or trolleybus line. By way of example of finishing the new tram line to city part Brno-Lesná are delimited time zones of stops bases. The accessibility of a tram stops and delimitation of time zones are based on the walking gait speed, where the changes in gait-speed are characteristic of the age categories. The changes of stop accessibility after finishing new tram line are graphical represented. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Daniel Seidenglanz |
Fyzický popis: | 47 listů, 11 listů příloh + 5 map |