Ta zastávka je ale daleko... /

Bakalářská práce se zabývá změnou dostupnosti zastávky MHD po dostavbě tramvajové nebo trolejbusové tratě. Na příkladu dostavby tramvajové tratě do oblasti Brno-Lesná jsou vymezeny časové zóny zázemí zastávek. Dostupnost tramvajové zastávky a vymezení zón je vyjádřeno proměnou rychlosti chůze chodců...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Vrána, Martin (Autor práce)
Další autoři: Seidenglanz, Daniel, 1977- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2015
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/405777/prif_b/
Obálka
Popis
Shrnutí:Bakalářská práce se zabývá změnou dostupnosti zastávky MHD po dostavbě tramvajové nebo trolejbusové tratě. Na příkladu dostavby tramvajové tratě do oblasti Brno-Lesná jsou vymezeny časové zóny zázemí zastávek. Dostupnost tramvajové zastávky a vymezení zón je vyjádřeno proměnou rychlosti chůze chodců, kde změny v rychlosti chůze jsou charakteristické pro různé věkové skupiny. Změny dostupnosti zastávky po výstavbě trati jsou graficky znázorněny.
The bachelor thesis occupies with a change of public transport stop accessibility after finishing a new tram or trolleybus line. By way of example of finishing the new tram line to city part Brno-Lesná are delimited time zones of stops bases. The accessibility of a tram stops and delimitation of time zones are based on the walking gait speed, where the changes in gait-speed are characteristic of the age categories. The changes of stop accessibility after finishing new tram line are graphical represented.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Daniel Seidenglanz
Fyzický popis:47 listů, 11 listů příloh + 5 map