Profesní sebepojetí studenta učitelství /
Disertační práce Profesní sebepojetí studenta učitelství předkládá výsledky kvalitativně orientovaného výzkumného šetření zaměřeného na profesní sebepojetí studentů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Teoretická část publikace je věnována konceptům sebepojetí a profesního sebepojetí a objasňu...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2015
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/358527/pedf_d/ |
LEADER | 06435ctm a22011057i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01006341496 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20231204000512.0 | ||
008 | 150616s2015 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2016-03-09 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)181077 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD003 |e rda | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 159.923.2 |2 MRF | ||
080 | |a 303.022 |2 MRF | ||
080 | |a (043.3) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Pravdová, Blanka, |d 1970- |7 xx0196738 |% UČO 358527 |4 dis | |
242 | 1 | 0 | |a Professional self-concept of pre-service teacher |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Profesní sebepojetí studenta učitelství / |c Blanka Pravdová |
264 | 0 | |c 2015 | |
300 | |a 235 listů | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Vedoucí práce: Vlastimil Švec | ||
502 | |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2015 | ||
520 | 2 | |a Disertační práce Profesní sebepojetí studenta učitelství předkládá výsledky kvalitativně orientovaného výzkumného šetření zaměřeného na profesní sebepojetí studentů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Teoretická část publikace je věnována konceptům sebepojetí a profesního sebepojetí a objasňuje význam pozitivního profesního sebepojetí pro práci učitele. Charakterizuje rovněž studenta učitelství jako hlavního aktéra disertačního výzkumu a přibližuje charakter jeho přípravy na profesi učitele. V rámci výzkumu byl využit design zakotvené teorie a multimetodický přístup k získávání dat, který ověřil volnou výpověď jako validní nástroj k šetření profesního sebepojetí. Výsledková část práce seznamuje s dominantními aspekty profesního sebepojetí studentů učitelství a s jejich vztahem ke konceptům sebediskrepanční teorie - k Já ideálnímu, požadovanému a skutečnému. Dále přibližuje tzv. možná Já, tedy chtěné a nechtěné představy studentů o jejich budoucím vývoji v roli učitele. Pozornos |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a In the dissertation Professional self-concept of a pre-service teacher, the results of the qualitative research into the professional self-concept of students at the Faculty of Education at the Masaryk University in Brno, Czech Republic are presented. The theoretical part of the publication studies the concepts of self-concept and professional self-concept, and explains the significance of positive self-concept for the work of the teacher. The research presented is a grounded theory research using a multi method approach for collecting data. Thus, the free response was proven a valid tool for studying professional self-concept. The part of the publication in which the results are presented highlights the dominant aspects of professional self-concept of teacher students and their relationship to the concepts of the self-discrepancy theory - the ideal, ought and actual selves. Furthermore, it examines the possible selves, i.e. the wanted and unwanted possible selves of students from thei |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a kvalitativní přístup |2 CZ-BrMU |
650 | 0 | 7 | |a možná já |2 CZ-BrMU |
650 | 0 | 7 | |a profesní sebepojetí |2 CZ-BrMU |
650 | 0 | 7 | |a sebepojetí |7 ph125450 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a student učitelství |2 CZ-BrMU |
650 | 0 | 7 | |a volná výpověď |2 CZ-BrMU |
650 | 0 | 7 | |a zakotvená teorie |7 ph814079 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a free response |2 eCZ-BrMU |
650 | 0 | 9 | |a grounded theory |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a possible selves |2 eCZ-BrMU |
650 | 0 | 9 | |a pre-service teacher |2 eCZ-BrMU |
650 | 0 | 9 | |a professional self-concept |2 eCZ-BrMU |
650 | 0 | 9 | |a qualitative approach |2 eCZ-BrMU |
650 | 0 | 9 | |a self-concept |2 eczenas |
655 | 7 | |a disertace |7 fd132024 |2 czenas | |
655 | 9 | |a dissertations |2 eczenas | |
658 | |a Pedagogika |b Pedagogika |c PdF D-PD PEDA (PEDA) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Švec, Vlastimil, |d 1947- |7 jk01131882 |% UČO 190 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Katedra pedagogiky |7 kn20010709040 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/358527/pedf_d/ |
CAT | |c 20150616 |l MUB01 |h 0421 | ||
CAT | |a JIRASKOVA |b 02 |c 20150617 |l MUB01 |h 1547 | ||
CAT | |c 20150703 |l MUB01 |h 1259 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20150806 |l MUB01 |h 1236 | ||
CAT | |c 20150901 |l MUB01 |h 1453 | ||
CAT | |c 20150921 |l MUB01 |h 1414 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151226 |l MUB01 |h 0546 | ||
CAT | |a VASICEKX |b 02 |c 20160121 |l MUB01 |h 1323 | ||
CAT | |c 20160303 |l MUB01 |h 1233 | ||
CAT | |c 20160308 |l MUB01 |h 1505 | ||
CAT | |c 20160309 |l MUB01 |h 1107 | ||
CAT | |c 20161008 |l MUB01 |h 2241 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20180323 |l MUB01 |h 1241 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20180822 |l MUB01 |h 1640 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20180822 |l MUB01 |h 1646 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20180822 |l MUB01 |h 1650 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190126 |l MUB01 |h 0044 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190126 |l MUB01 |h 0052 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190126 |l MUB01 |h 0057 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190126 |l MUB01 |h 0136 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200915 |l MUB01 |h 2222 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200915 |l MUB01 |h 2259 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200916 |l MUB01 |h 0041 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1014 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 2002 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1238 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210819 |l MUB01 |h 0738 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210819 |l MUB01 |h 0743 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210819 |l MUB01 |h 0749 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210819 |l MUB01 |h 0755 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20211024 |l MUB01 |h 2312 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20211024 |l MUB01 |h 2320 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20221113 |l MUB01 |h 1546 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20221115 |l MUB01 |h 1102 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230206 |l MUB01 |h 2333 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230207 |l MUB01 |h 0026 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230622 |l MUB01 |h 0149 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230622 |l MUB01 |h 0154 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20231204 |l MUB01 |h 0005 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240611 |l MUB01 |h 2156 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240611 |l MUB01 |h 2159 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240626 |l MUB01 |h 0929 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240626 |l MUB01 |h 1010 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2016-03-09 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PEDF |a Pedagogická fakulta |2 KDEP |b ÚK - depozitář |3 VP-492 |5 3201086162 |8 20150617 |f 71 |f Prezenční SKLAD |r 20150617 |s darMU |
AVA | |a PED50 |b PEDF |c ÚK - depozitář |d VP-492 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 1 |j KDEP |