Profesní sebepojetí studenta učitelství /

Disertační práce Profesní sebepojetí studenta učitelství předkládá výsledky kvalitativně orientovaného výzkumného šetření zaměřeného na profesní sebepojetí studentů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Teoretická část publikace je věnována konceptům sebepojetí a profesního sebepojetí a objasňu...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Pravdová, Blanka, 1970- (Autor práce)
Další autoři: Švec, Vlastimil, 1947- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2015
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/358527/pedf_d/
Obálka
LEADER 06435ctm a22011057i 4500
001 MUB01006341496
003 CZ BrMU
005 20231204000512.0
008 150616s2015 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2016-03-09 
035 |a (ISMU-VSKP)181077 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003  |e rda 
072 7 |a 37.09  |x Organizace výuky a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 159.923.2  |2 MRF 
080 |a 303.022  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
100 1 |a Pravdová, Blanka,  |d 1970-  |7 xx0196738  |% UČO 358527  |4 dis 
242 1 0 |a Professional self-concept of pre-service teacher  |y eng 
245 1 0 |a Profesní sebepojetí studenta učitelství /  |c Blanka Pravdová 
264 0 |c 2015 
300 |a 235 listů 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Vedoucí práce: Vlastimil Švec 
502 |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2015 
520 2 |a Disertační práce Profesní sebepojetí studenta učitelství předkládá výsledky kvalitativně orientovaného výzkumného šetření zaměřeného na profesní sebepojetí studentů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Teoretická část publikace je věnována konceptům sebepojetí a profesního sebepojetí a objasňuje význam pozitivního profesního sebepojetí pro práci učitele. Charakterizuje rovněž studenta učitelství jako hlavního aktéra disertačního výzkumu a přibližuje charakter jeho přípravy na profesi učitele. V rámci výzkumu byl využit design zakotvené teorie a multimetodický přístup k získávání dat, který ověřil volnou výpověď jako validní nástroj k šetření profesního sebepojetí. Výsledková část práce seznamuje s dominantními aspekty profesního sebepojetí studentů učitelství a s jejich vztahem ke konceptům sebediskrepanční teorie - k Já ideálnímu, požadovanému a skutečnému. Dále přibližuje tzv. možná Já, tedy chtěné a nechtěné představy studentů o jejich budoucím vývoji v roli učitele. Pozornos  |% cze 
520 2 9 |a In the dissertation Professional self-concept of a pre-service teacher, the results of the qualitative research into the professional self-concept of students at the Faculty of Education at the Masaryk University in Brno, Czech Republic are presented. The theoretical part of the publication studies the concepts of self-concept and professional self-concept, and explains the significance of positive self-concept for the work of the teacher. The research presented is a grounded theory research using a multi method approach for collecting data. Thus, the free response was proven a valid tool for studying professional self-concept. The part of the publication in which the results are presented highlights the dominant aspects of professional self-concept of teacher students and their relationship to the concepts of the self-discrepancy theory - the ideal, ought and actual selves. Furthermore, it examines the possible selves, i.e. the wanted and unwanted possible selves of students from thei  |9 eng 
650 0 7 |a kvalitativní přístup  |2 CZ-BrMU 
650 0 7 |a možná já  |2 CZ-BrMU 
650 0 7 |a profesní sebepojetí  |2 CZ-BrMU 
650 0 7 |a sebepojetí  |7 ph125450  |2 czenas 
650 0 7 |a student učitelství  |2 CZ-BrMU 
650 0 7 |a volná výpověď  |2 CZ-BrMU 
650 0 7 |a zakotvená teorie  |7 ph814079  |2 czenas 
650 0 9 |a free response  |2 eCZ-BrMU 
650 0 9 |a grounded theory  |2 eczenas 
650 0 9 |a possible selves  |2 eCZ-BrMU 
650 0 9 |a pre-service teacher  |2 eCZ-BrMU 
650 0 9 |a professional self-concept  |2 eCZ-BrMU 
650 0 9 |a qualitative approach  |2 eCZ-BrMU 
650 0 9 |a self-concept  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
658 |a Pedagogika  |b Pedagogika  |c PdF D-PD PEDA (PEDA)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Švec, Vlastimil,  |d 1947-  |7 jk01131882  |% UČO 190  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra pedagogiky  |7 kn20010709040  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/358527/pedf_d/ 
CAT |c 20150616  |l MUB01  |h 0421 
CAT |a JIRASKOVA  |b 02  |c 20150617  |l MUB01  |h 1547 
CAT |c 20150703  |l MUB01  |h 1259 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20150806  |l MUB01  |h 1236 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1453 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1414 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151226  |l MUB01  |h 0546 
CAT |a VASICEKX  |b 02  |c 20160121  |l MUB01  |h 1323 
CAT |c 20160303  |l MUB01  |h 1233 
CAT |c 20160308  |l MUB01  |h 1505 
CAT |c 20160309  |l MUB01  |h 1107 
CAT |c 20161008  |l MUB01  |h 2241 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20180323  |l MUB01  |h 1241 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180822  |l MUB01  |h 1640 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180822  |l MUB01  |h 1646 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180822  |l MUB01  |h 1650 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190126  |l MUB01  |h 0044 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190126  |l MUB01  |h 0052 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190126  |l MUB01  |h 0057 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190126  |l MUB01  |h 0136 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200915  |l MUB01  |h 2222 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200915  |l MUB01  |h 2259 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200916  |l MUB01  |h 0041 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1014 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 2002 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1238 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210819  |l MUB01  |h 0738 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210819  |l MUB01  |h 0743 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210819  |l MUB01  |h 0749 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210819  |l MUB01  |h 0755 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20211024  |l MUB01  |h 2312 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20211024  |l MUB01  |h 2320 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20221113  |l MUB01  |h 1546 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20221115  |l MUB01  |h 1102 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230206  |l MUB01  |h 2333 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230207  |l MUB01  |h 0026 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230622  |l MUB01  |h 0149 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230622  |l MUB01  |h 0154 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20231204  |l MUB01  |h 0005 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240611  |l MUB01  |h 2156 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240611  |l MUB01  |h 2159 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240626  |l MUB01  |h 0929 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240626  |l MUB01  |h 1010 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2016-03-09 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-492  |5 3201086162  |8 20150617  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20150617  |s darMU 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-492  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 1  |j KDEP