Využívání multimediálních technologií u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy
Předkládaná disertační práce je zaměřena na problematiku multimediálních technologií ve speciální pedagogice. Empirická část disertační práce zahrnuje dvě výzkumná šetření. První kvantitativní výzkum je zaměřen na využití digitálních technologií (PC) se stanoveným hlavním cílem analyzovat využití di...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2014
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/135477/pedf_d/ |
LEADER | 06435ctm a22010337a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01001015618 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20250331164902.0 | ||
008 | 141105s2014 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2021-03-08 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)180054 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD003 | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.043.2 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89-008.43 |2 MRF | ||
080 | |a 004+621.39 |2 MRF | ||
080 | |a 004.38 |2 MRF | ||
080 | |a 004.354.3:686.888 |2 MRF | ||
080 | |a 316.774:316.776.33/.34 |2 MRF | ||
080 | |a 004.382.76 |2 MRF | ||
080 | |a 004.032.6 |2 MRF | ||
080 | |a 303.022 |2 MRF | ||
080 | |a 303.023 |2 MRF | ||
080 | |a 004.4 |2 MRF | ||
080 | |a (043.3) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Gajzlerová, Lenka, |d 1984- |7 mub2013772811 |% UČO 135477 |4 dis | |
242 | 1 | 0 | |a Use of Multimedia Technologies for Pupils with Special Educational Needs in Inclusive Educational Settings |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Využívání multimediálních technologií u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy |h [rukopis] / |c Lenka Gajzlerová |
260 | |c 2014 | ||
300 | |a 296 l., [24] l. příl. | ||
500 | |a Vedoucí práce: Marie Vítková | ||
502 | |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2014 | ||
520 | 2 | |a Předkládaná disertační práce je zaměřena na problematiku multimediálních technologií ve speciální pedagogice. Empirická část disertační práce zahrnuje dvě výzkumná šetření. První kvantitativní výzkum je zaměřen na využití digitálních technologií (PC) se stanoveným hlavním cílem analyzovat využití digitálních technologií (včetně informačních a komunikačních technologií) u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách hlavního vzdělávacího proudu. Druhý kvalitativní výzkum je zaměřen na oblast ICT, konkrétně na využití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Hlavním cílem druhého výzkumu je analýza a zhodnocení využití tabletů ve výuce a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí z pohledu pedagogických pracovníků. Disertační práce je členěna na teoretickou a empirickou část. Teoretická část je zpracována ve třech kapitolách a zaměřuje se na oblast inkluzivního vzdělávání, multimediální a digitální technologi |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The dissertation thesis focuses on the use of multimedia technologies in special education. Its research includes two researches. The quantitative research offers analyse of the use of digital technologies (PC), including information and communication technologies, for pupils with special educational needs (SEN) at mainstream primary schools. The following qualitative research focuses on ICT, namely the use of tablets in education of pupils with SEN in mainstream education from teachers‘ perspective. The dissertation thesis is divided into theoretical and practical part. Theory connected with the field of research is elaborated in three chapters: inclusive education, multimedia and digital technologies and their place in education of pupils with SEN. The empirical part presents two researches, their aims, research approaches and research samples. The first research offers a questionnaire survey and interpretation of results. The second research analyses interviews elaborated into causa |9 eng |
610 | 2 | 7 | |a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání |7 kn20060621002 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a informační a komunikační technologie |7 ph752781 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a integrovaná výchova a vzdělávání |7 ph121132 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a interaktivní tabule |7 ph626800 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a iPad |7 ph634646 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a kvalitativní výzkum |7 ph115045 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a kvantitativní výzkum |7 ph451669 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a mediální gramotnost |7 ph307593 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a multimédia |7 ph115379 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a počítače |7 ph115859 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a software |7 ph125823 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a specifické poruchy učení |7 ph125888 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a tablety (počítače) |7 ph608638 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami |2 CZ-BrMU |
650 | 0 | 9 | |a computers |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a information and communication technology |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a integrated education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a interactive whiteboards |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a iPad |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a learning disabilities |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a media literacy |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a multimedia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a pupils with special educational needs |2 eCZ-BrMU |
650 | 0 | 9 | |a qualitative research |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a quantitative research |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a software |2 eczenas |
655 | 7 | |a disertace |7 fd132024 |2 czenas | |
655 | 9 | |a dissertations |2 eczenas | |
658 | |a Speciální pedagogika |b Speciální pedagogika |c PdF D-SPD SPZP (SPZP) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Vítková, Marie, |d 1947- |7 xx0001379 |% UČO 1615 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Katedra speciální pedagogiky |7 kn20010709452 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/135477/pedf_d/ |
CAT | |c 20141105 |l MUB01 |h 0422 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20141110 |l MUB01 |h 1307 | ||
CAT | |a JIRASKOVA |b 02 |c 20141118 |l MUB01 |h 0901 | ||
CAT | |c 20150703 |l MUB01 |h 1248 | ||
CAT | |a REPISOVA |b 02 |c 20150812 |l MUB01 |h 1356 | ||
CAT | |a REPISOVA |b 02 |c 20150812 |l MUB01 |h 1358 | ||
CAT | |c 20150901 |l MUB01 |h 1452 | ||
CAT | |c 20150921 |l MUB01 |h 1414 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151226 |l MUB01 |h 0523 | ||
CAT | |a JIRASKOVA |b 02 |c 20160516 |l MUB01 |h 0946 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20180822 |l MUB01 |h 1709 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20180912 |l MUB01 |h 1610 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20180912 |l MUB01 |h 1617 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20210120 |l MUB01 |h 1627 | ||
CAT | |c 20210308 |l MUB01 |h 1029 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1012 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1959 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1233 | ||
CAT | |a REPISOVA |b 02 |c 20250331 |l MUB01 |h 1649 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2021-03-08 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PEDF |a Pedagogická fakulta |2 KDEP |b ÚK - depozitář |3 VP-468 |5 3201081372 |8 20141118 |f 71 |f Prezenční SKLAD |r 20141118 |
AVA | |a PED50 |b PEDF |c ÚK - depozitář |d VP-468 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 2 |j KDEP |