Využívání multimediálních technologií u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy

Předkládaná disertační práce je zaměřena na problematiku multimediálních technologií ve speciální pedagogice. Empirická část disertační práce zahrnuje dvě výzkumná šetření. První kvantitativní výzkum je zaměřen na využití digitálních technologií (PC) se stanoveným hlavním cílem analyzovat využití di...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Gajzlerová, Lenka, 1984- (Autor práce)
Další autoři: Vítková, Marie, 1947- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2014
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/135477/pedf_d/
Obálka
LEADER 06435ctm a22010337a 4500
001 MUB01001015618
003 CZ BrMU
005 20250331164902.0
008 141105s2014 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2021-03-08 
035 |a (ISMU-VSKP)180054 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.043.2  |2 MRF 
080 |a 616.89-008.43  |2 MRF 
080 |a 004+621.39  |2 MRF 
080 |a 004.38  |2 MRF 
080 |a 004.354.3:686.888  |2 MRF 
080 |a 316.774:316.776.33/.34  |2 MRF 
080 |a 004.382.76  |2 MRF 
080 |a 004.032.6  |2 MRF 
080 |a 303.022  |2 MRF 
080 |a 303.023  |2 MRF 
080 |a 004.4  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
100 1 |a Gajzlerová, Lenka,  |d 1984-  |7 mub2013772811  |% UČO 135477  |4 dis 
242 1 0 |a Use of Multimedia Technologies for Pupils with Special Educational Needs in Inclusive Educational Settings  |y eng 
245 1 0 |a Využívání multimediálních technologií u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy  |h [rukopis] /  |c Lenka Gajzlerová 
260 |c 2014 
300 |a 296 l., [24] l. příl. 
500 |a Vedoucí práce: Marie Vítková 
502 |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2014 
520 2 |a Předkládaná disertační práce je zaměřena na problematiku multimediálních technologií ve speciální pedagogice. Empirická část disertační práce zahrnuje dvě výzkumná šetření. První kvantitativní výzkum je zaměřen na využití digitálních technologií (PC) se stanoveným hlavním cílem analyzovat využití digitálních technologií (včetně informačních a komunikačních technologií) u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách hlavního vzdělávacího proudu. Druhý kvalitativní výzkum je zaměřen na oblast ICT, konkrétně na využití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Hlavním cílem druhého výzkumu je analýza a zhodnocení využití tabletů ve výuce a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí z pohledu pedagogických pracovníků. Disertační práce je členěna na teoretickou a empirickou část. Teoretická část je zpracována ve třech kapitolách a zaměřuje se na oblast inkluzivního vzdělávání, multimediální a digitální technologi  |% cze 
520 2 9 |a The dissertation thesis focuses on the use of multimedia technologies in special education. Its research includes two researches. The quantitative research offers analyse of the use of digital technologies (PC), including information and communication technologies, for pupils with special educational needs (SEN) at mainstream primary schools. The following qualitative research focuses on ICT, namely the use of tablets in education of pupils with SEN in mainstream education from teachers‘ perspective. The dissertation thesis is divided into theoretical and practical part. Theory connected with the field of research is elaborated in three chapters: inclusive education, multimedia and digital technologies and their place in education of pupils with SEN. The empirical part presents two researches, their aims, research approaches and research samples. The first research offers a questionnaire survey and interpretation of results. The second research analyses interviews elaborated into causa  |9 eng 
610 2 7 |a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání  |7 kn20060621002  |2 czenas 
650 0 7 |a informační a komunikační technologie  |7 ph752781  |2 czenas 
650 0 7 |a integrovaná výchova a vzdělávání  |7 ph121132  |2 czenas 
650 0 7 |a interaktivní tabule  |7 ph626800  |2 czenas 
650 0 7 |a iPad  |7 ph634646  |2 czenas 
650 0 7 |a kvalitativní výzkum  |7 ph115045  |2 czenas 
650 0 7 |a kvantitativní výzkum  |7 ph451669  |2 czenas 
650 0 7 |a mediální gramotnost  |7 ph307593  |2 czenas 
650 0 7 |a multimédia  |7 ph115379  |2 czenas 
650 0 7 |a počítače  |7 ph115859  |2 czenas 
650 0 7 |a software  |7 ph125823  |2 czenas 
650 0 7 |a specifické poruchy učení  |7 ph125888  |2 czenas 
650 0 7 |a tablety (počítače)  |7 ph608638  |2 czenas 
650 0 7 |a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami  |2 CZ-BrMU 
650 0 9 |a computers  |2 eczenas 
650 0 9 |a information and communication technology  |2 eczenas 
650 0 9 |a integrated education  |2 eczenas 
650 0 9 |a interactive whiteboards  |2 eczenas 
650 0 9 |a iPad  |2 eczenas 
650 0 9 |a learning disabilities  |2 eczenas 
650 0 9 |a media literacy  |2 eczenas 
650 0 9 |a multimedia  |2 eczenas 
650 0 9 |a pupils with special educational needs  |2 eCZ-BrMU 
650 0 9 |a qualitative research  |2 eczenas 
650 0 9 |a quantitative research  |2 eczenas 
650 0 9 |a software  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
658 |a Speciální pedagogika  |b Speciální pedagogika  |c PdF D-SPD SPZP (SPZP)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Vítková, Marie,  |d 1947-  |7 xx0001379  |% UČO 1615  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra speciální pedagogiky  |7 kn20010709452  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/135477/pedf_d/ 
CAT |c 20141105  |l MUB01  |h 0422 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20141110  |l MUB01  |h 1307 
CAT |a JIRASKOVA  |b 02  |c 20141118  |l MUB01  |h 0901 
CAT |c 20150703  |l MUB01  |h 1248 
CAT |a REPISOVA  |b 02  |c 20150812  |l MUB01  |h 1356 
CAT |a REPISOVA  |b 02  |c 20150812  |l MUB01  |h 1358 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1452 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1414 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151226  |l MUB01  |h 0523 
CAT |a JIRASKOVA  |b 02  |c 20160516  |l MUB01  |h 0946 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180822  |l MUB01  |h 1709 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180912  |l MUB01  |h 1610 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180912  |l MUB01  |h 1617 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20210120  |l MUB01  |h 1627 
CAT |c 20210308  |l MUB01  |h 1029 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1012 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1959 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1233 
CAT |a REPISOVA  |b 02  |c 20250331  |l MUB01  |h 1649 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2021-03-08 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-468  |5 3201081372  |8 20141118  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20141118 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-468  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 2  |j KDEP