Z okraje Brna do centra - jak nám to jede?
Bakalářská práce se věnuje analýze dopravní obslužnosti okrajových částí města Brna prostřednictvím veřejné hromadné dopravy. Součástí práce je i samotný výběr těchto okrajových částí na základě předem definovaných parametrů. Analýza je zpracována pro různé části dne, týdne i roku a je prováděna v d...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2014
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/393797/prif_b/ |
Shrnutí: | Bakalářská práce se věnuje analýze dopravní obslužnosti okrajových částí města Brna prostřednictvím veřejné hromadné dopravy. Součástí práce je i samotný výběr těchto okrajových částí na základě předem definovaných parametrů. Analýza je zpracována pro různé části dne, týdne i roku a je prováděna v době platnosti jízdních řádů pro období 2013/2014. Většina sledovaných charakteristik je hodnocena ve vztahu k centru města Brna, konkrétně k jeho třem největším dopravním uzlům, kterými jsou Hlavní nádraží-Úzká, Česká a Mendlovo náměstí. Mezi tyto sledované charakteristiky patří zejména počet spojů, průměrná rychlost a průměrný interval mezi spoji. Pomocí nich jsou hodnocené okrajové části města mezi sebou porovnávány, a to ve všech stanovených časových horizontech. Celkové výsledky analýzy jsou pak geograficky interpretovány a některé z nich jsou i prezentovány graficky. This bachelor thesis deals with the analysis of public transport services in the outskirts of Brno. The thesis also includes the selection of these peripheral areas based on predefined parameters. The analysis is carried for different times of day, week and year, and it is performed when the timetables for the period 2013/2014 were valid. Most of the monitored characteristics are evaluated in relation to the city center of Brno, specifically to its three largest hubs, which are Hlavní nádraží-Úzká, Česká and Mendlovo náměstí. The observed characteristics include the number of connections, average speed and average interval between the connections. Using the characteristics, the outskirts are rated and compared with one another within all the specified time horizons. The overall results of the analysis are then interpreted geographically and some of them are also presented graphically. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Daniel Seidenglanz |
Fyzický popis: | 51 l., [21]l. příl. |