Neřešené otázky reformy právní regulace financování politických stran v ČR

Záměrem této práce, kterou tak lze považovat za jakési „širší souvislosti regulace financování politických stran“ či „vyhodnocení okolností pro zvažovanou přípravu reformy“, je spíše upozornit na nedostatky a problematické aspekty přístupu ovlivněného „proregulačním“ nadšením či „anti-korupční“ obse...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Kokeš, Marian, 1981- (Autor práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2013
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/61174/pravf_r/
Obálka
LEADER 05448ctm a22008417a 4500
001 MUB01000997174
003 CZ BrMU
005 20160721131958.0
008 140529s2013 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-12-14 
035 |a (ISMU-VSKP)251903 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD010 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 329  |x Politické strany a hnutí  |2 Konspekt  |9 15 
080 |a 329.1/.6  |2 MRF 
080 |a 336  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (043.2)  |2 MRF 
100 1 |a Kokeš, Marian,  |d 1981-  |7 xx0097548  |% UČO 61174  |4 dis 
242 1 0 |a Unresolved issues of reform of legal regulation of political parties funding in the Czech Republic  |y eng 
245 1 0 |a Neřešené otázky reformy právní regulace financování politických stran v ČR  |h [rukopis] /  |c Marian Kokeš 
260 |c 2013 
300 |a 209 l. 
502 |a Rigorózní práce (JUDr.)--Masarykova univerzita, Právnická fakulta, 2014 
520 2 |a Záměrem této práce, kterou tak lze považovat za jakési „širší souvislosti regulace financování politických stran“ či „vyhodnocení okolností pro zvažovanou přípravu reformy“, je spíše upozornit na nedostatky a problematické aspekty přístupu ovlivněného „proregulačním“ nadšením či „anti-korupční“ obsesí, pod jejichž vlivem je prezentováno nepřeberné množství návrhů, nových přístupů, revolučních, komplexních či jednorázových léčivých řešení otázky regulace financování politických stran, aniž by byla důkladně zvážena odpověď na první z uvedených otázek a všechny problematické aspekty jeho předložení předcházející. Kladná odpověď na ni je totiž jaksi automaticky presumována, a to za jakékoli situace. Reforma právní regulace financování politických stran se tak v našem prostředí stala v podstatě permanentní, přičemž v důsledku rovněž permanentně plánovaného boje s korupcí ve veřejné sféře se požadavky na její přijetí neustále zintenzívňují, tedy alespoň z hlediska jejich publicity.  |% cze 
520 2 9 |a On the previous pages of my work: “Unresolved issues of reform of legal regulation of political party funding in the Czech Republic” I have tried to point out some unsolved and should be added that even not asked problematic issues and questions related to the legal regulation of political party funding in the Czech Republic. My opinion is that under the influence of "pro-regulation" enthusiasm and due of the so called mystification effect (potential) of the prevention of corruption ("anti-corruption obsession") are almost permanently in the public sphere submitted new and "really effective" proposals how to regulate particular political party funding, especially from private sources, which conceal the threat of corruption in the public sector. One of these effective regulations is considered the adoption of strict rules and regulations of private financing of political parties.  |9 eng 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a financování politických stran a hnutí  |7 ph832286  |2 czenas 
650 0 7 |a politické strany  |7 ph115790  |2 czenas 
650 0 9 |a financing of political parties and movements  |2 eczenas 
650 0 9 |a political parties  |2 eczenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
651 9 |a Czechia  |2 eczenas 
655 7 |a rigorózní práce  |7 fd132407  |2 czenas 
655 9 |a doctoral dissertations  |2 eczenas 
658 |a Právo a právní věda  |b Právo  |c PrF Rig-PPV PR (PR)  |2 CZ-BrMU 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra ústavního práva a politologie  |7 kn20010709044  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/61174/pravf_r/ 
CAT |c 20140529  |l MUB01  |h 0420 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20140602  |l MUB01  |h 1220 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140605  |l MUB01  |h 0721 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140605  |l MUB01  |h 0722 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20140911  |l MUB01  |h 1013 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20141222  |l MUB01  |h 1257 
CAT |a HONIGOVA  |b 02  |c 20150428  |l MUB01  |h 0940 
CAT |c 20150703  |l MUB01  |h 1239 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1451 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1412 
CAT |c 20151210  |l MUB01  |h 1517 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151210  |l MUB01  |h 1809 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151226  |l MUB01  |h 0457 
CAT |a HONIGOVA  |b 02  |c 20160614  |l MUB01  |h 1047 
CAT |a VACOVAX  |b 02  |c 20160721  |l MUB01  |h 1319 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180815  |l MUB01  |h 0008 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190502  |l MUB01  |h 0744 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200114  |l MUB01  |h 1634 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200114  |l MUB01  |h 1638 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200511  |l MUB01  |h 1007 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200511  |l MUB01  |h 1011 
CAT |c 20201214  |l MUB01  |h 1119 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210217  |l MUB01  |h 2137 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210525  |l MUB01  |h 0127 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1009 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1957 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1229 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220131  |l MUB01  |h 0045 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220131  |l MUB01  |h 0100 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220131  |l MUB01  |h 0105 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240104  |l MUB01  |h 2252 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-12-14 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PRAF  |a Právnická fakulta  |2 S1DPF  |b Sklad 1, DPF  |3 DPF-14252  |5 3129162565  |4 32  |8 20150428  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |p PD  |p Prezenční DPF 
AVA |a LAW50  |b PRAF  |c Sklad 1, DPF  |d DPF-14252  |e unavailable  |t Není k dispozici  |f 1  |g 1  |h N  |i 0  |j S1DPF