Využití principů zážitkové pedagogiky ve výuce geografie

Tato diplomová práce se věnuje zážitkové pedagogice. V první teoretické části popisuje teoretické principy zážitkové pedagogiky, které slouží jako podklad pro praktickou část diplomové práce. V praktické části jsou vytvořeny tři vyučovací jednotky pro geografické vzdělávání. Jednotlivá témata jsou s...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Šmídová, Martina (Autor práce)
Další autoři: Herber, Vladimír, 1952- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2014
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/207145/prif_m/
Obálka
LEADER 03854ctm a22006737a 4500
001 MUB01000987880
003 CZ BrMU
005 20140305105351.0
008 140215s2014 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-11-04 
035 |a (ISMU-VSKP)206742 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD004 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.01:159.923.35  |2 MRF 
080 |a 91  |2 MRF 
080 |a 371.3  |2 MRF 
080 |a (043)378.2  |2 MRF 
100 1 |a Šmídová, Martina  |% UČO 207145  |* [absolvent PřírF MU]  |4 dis 
242 1 0 |a Experience Learning Methods in Geography education  |y eng 
245 1 0 |a Využití principů zážitkové pedagogiky ve výuce geografie  |h [rukopis] /  |c Martina Šmídová 
260 |c 2014 
300 |a 64 l., [22] l. příl. 
500 |a Vedoucí práce: Vladimír Herber 
502 |a Diplomová práce (Mgr.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2014 
520 2 |a Tato diplomová práce se věnuje zážitkové pedagogice. V první teoretické části popisuje teoretické principy zážitkové pedagogiky, které slouží jako podklad pro praktickou část diplomové práce. V praktické části jsou vytvořeny tři vyučovací jednotky pro geografické vzdělávání. Jednotlivá témata jsou spotřeba vody, přírodní pohromy a praktická kartografie. Žáci mají možnost si prakticky vyzkoušet mnoho zajímavých aktivit. Zažijí tak netradiční zkušenost, která slouží k prohloubení schopností, dovedností a rozvoji osobnosti.  |% cze 
520 2 9 |a This diploma thesis deals with experiential education. In the first part, there is a theoretical background of the experiential education, which enables the creation of the second practical part. There are proposed three lessons of geography education. The topics are Water usage, Natural Disasters and Practical Cartography. The students may try and exploit many interesting activities. They will experience unusual situations, which enables them to deepen their geographical skills as well as to develop their personality.  |9 eng 
650 0 7 |a geografie  |7 ph114618  |2 czenas 
650 0 7 |a studium a výuka  |7 ph136700  |2 czenas 
650 0 7 |a zážitková pedagogika  |7 ph446678  |2 czenas 
650 0 9 |a experience pedagogy  |2 eczenas 
650 0 9 |a geography  |2 eczenas 
650 0 9 |a study and teaching  |2 eczenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
655 9 |a master's theses  |2 eczenas 
658 |a Geografie a kartografie  |b Učitelství geografie a kartografie pro střední školy  |c PřF N-GK UZ, FF:AJU (UZ)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Herber, Vladimír,  |d 1952-  |7 ola2003200934  |% UČO 1060  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Geografický ústav  |7 ko2005276089  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/207145/prif_m/ 
CAT |c 20140215  |l MUB01  |h 0420 
CAT |a RACLAVSKA  |b 02  |c 20140224  |l MUB01  |h 1443 
CAT |a KOURILOVA  |b 02  |c 20140305  |l MUB01  |h 1048 
CAT |a KOURILOVA  |b 02  |c 20140305  |l MUB01  |h 1053 
CAT |c 20140403  |l MUB01  |h 1004 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20140909  |l MUB01  |h 1158 
CAT |c 20140911  |l MUB01  |h 1613 
CAT |c 20140912  |l MUB01  |h 1107 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1451 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1412 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151226  |l MUB01  |h 0446 
CAT |c 20201104  |l MUB01  |h 1010 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210608  |l MUB01  |h 1001 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1008 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1956 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1227 
GEO |a 05/03/2014  |b ODESLANO 3/04/2014 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-11-04 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PRIF  |a Přírodovědecká fakulta  |2 PRSGR  |b ÚK sklad - GR  |3 K-13054  |5 3145360079  |8 20140224  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |q 20180504  |r 20130926  |s dar 
AVA |a SCI50  |b PRIF  |c ÚK sklad - GR  |d K-13054  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j PRSGR