Využití principů zážitkové pedagogiky ve výuce geografie
Tato diplomová práce se věnuje zážitkové pedagogice. V první teoretické části popisuje teoretické principy zážitkové pedagogiky, které slouží jako podklad pro praktickou část diplomové práce. V praktické části jsou vytvořeny tři vyučovací jednotky pro geografické vzdělávání. Jednotlivá témata jsou s...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2014
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/207145/prif_m/ |
Shrnutí: | Tato diplomová práce se věnuje zážitkové pedagogice. V první teoretické části popisuje teoretické principy zážitkové pedagogiky, které slouží jako podklad pro praktickou část diplomové práce. V praktické části jsou vytvořeny tři vyučovací jednotky pro geografické vzdělávání. Jednotlivá témata jsou spotřeba vody, přírodní pohromy a praktická kartografie. Žáci mají možnost si prakticky vyzkoušet mnoho zajímavých aktivit. Zažijí tak netradiční zkušenost, která slouží k prohloubení schopností, dovedností a rozvoji osobnosti. This diploma thesis deals with experiential education. In the first part, there is a theoretical background of the experiential education, which enables the creation of the second practical part. There are proposed three lessons of geography education. The topics are Water usage, Natural Disasters and Practical Cartography. The students may try and exploit many interesting activities. They will experience unusual situations, which enables them to deepen their geographical skills as well as to develop their personality. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Vladimír Herber |
Fyzický popis: | 64 l., [22] l. příl. |