Edukace dialyzovaných pacientů s arteriovenózní fistulí
Diplomová práce se zabývá problematikou edukace dialyzovaných pacientů s arteriovenózní fistulí. Teoreticky je problém charakterizován v 5ti kapitolách. Kvantitavní průzkumné šetření zjišťovalo existenci a úroveň deficitů sebepéče (self-care) hemodialyzovaných pacientů s arteriovenózní fistulí v obl...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2013
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/398062/lf_m/ |
Shrnutí: | Diplomová práce se zabývá problematikou edukace dialyzovaných pacientů s arteriovenózní fistulí. Teoreticky je problém charakterizován v 5ti kapitolách. Kvantitavní průzkumné šetření zjišťovalo existenci a úroveň deficitů sebepéče (self-care) hemodialyzovaných pacientů s arteriovenózní fistulí v oblasti prevence a vzniku pozdních komplikací arteriovenózní fistule a předcházející způsob organizace edukace hemodialyzovaných pacientů v této oblasti sebepéče (self-care) jejich edukátory. This thesis deals with the education of dialysis patients with arteriovenous fistulas. Theoretically, the problem characterized in 5 chapters. Quantitative survey determined the existence and level of self-care deficits (self-care) hemodialysis patients with arteriovenous fistulas in the field of prevention and late complications of arteriovenous fistula and prevent way of organizing education hemodialysis patients in this area of self-care (self-care) their educators. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Olga Janíková |
Fyzický popis: | 134 l. |