Tvorba interaktivních výukových pomůcek pro předmět Mikroekonomie I
V této bakalářské práci se věnujeme vytváření interaktivních grafů v programu Geogebra, které mají studentům pomoci k lepšímu porozumění probírané látce v předmětu Mikroekonomie I. Grafy jsou zpracovány na témata výrobní náklady, dokonalá konkurence, odvození nabídky práce, odvození nabídky úspor a...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2012
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/357327/prif_b/ |
Shrnutí: | V této bakalářské práci se věnujeme vytváření interaktivních grafů v programu Geogebra, které mají studentům pomoci k lepšímu porozumění probírané látce v předmětu Mikroekonomie I. Grafy jsou zpracovány na témata výrobní náklady, dokonalá konkurence, odvození nabídky práce, odvození nabídky úspor a externality. Ke každému grafu jsou zpracovány dva texty, jeden popisující konstrukci grafu a druhý, který je určený studentům, ovládání grafu a popis, co všechno se na něm dá naučit. In this thesis we focus on making interactive e-learning graphs in the Geogebra software, which should help students to understand the studied topics in the course Principles of Microeconomics. The graphs illustrate following topics: costs, perfect competition, labor supply derivation, derivation of savings supply curve and externalities. Two texts belong to each graph, one describing its structure and the other one, targeting students, describes how to work with the chart and what to learn from it. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Michal Kvasnička |
Fyzický popis: | 44 l. + 1 CD-ROM |