Vliv rozvoje sítí hromadné dopravy na město Brno
Práce je zaměřena na zkoumání závislosti rozvoje města a rozvoje dopravní sítě v něm. Na příkladu města Brna je pomocí jednoduchých analýz testováno, zda závislost existuje, a pokud ano, její dopady, intenzitu a období působení. Je pracováno s časovým úsekem více než sto třicet let, přičemž hlavní č...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2012
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/356960/prif_b/ |
| Shrnutí: | Práce je zaměřena na zkoumání závislosti rozvoje města a rozvoje dopravní sítě v něm. Na příkladu města Brna je pomocí jednoduchých analýz testováno, zda závislost existuje, a pokud ano, její dopady, intenzitu a období působení. Je pracováno s časovým úsekem více než sto třicet let, přičemž hlavní část práce spočívá na rozvoji sítě pouličních drah. Okrajově jsou zmíněny i železniční a silniční doprava. The work is focused on searching reliance between city development and development of city traffic. Using some basic analyses, on an example of Brno is tested reliance between those two sections, and whether it is, how strong, how intense is and in which time periods. Analyses deals with a time lap about one hundert and thirty years, whilst the core consists in streetcar network. Other traffic networks - railways and roads - are described marginally. |
|---|---|
| Popis jednotky: | Vedoucí práce: Daniel Seidenglanz |
| Fyzický popis: | 49 l., [11] l. příl. |