Vzdělávací cíle v gymnaziálním geografickém vzdělávání (GGV)

Tato diplomová práce se zabývá otázkou vzdělávacích cílů v gymnaziálním geografickém vzdělávání. Práce je rozdělena na tři části. První část se věnuje teorii a taxonomii vzdělávání a zabývá se současnou podobou vzdělávacích dokumentů v ČR. Druhá část se věnuje popisu a analýze zahraničních vzdělávac...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Groll, Štěpán (Autor práce)
Další autoři: Hynek, Alois, 1940- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2012
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/222944/prif_m/
Obálka
Popis
Shrnutí:Tato diplomová práce se zabývá otázkou vzdělávacích cílů v gymnaziálním geografickém vzdělávání. Práce je rozdělena na tři části. První část se věnuje teorii a taxonomii vzdělávání a zabývá se současnou podobou vzdělávacích dokumentů v ČR. Druhá část se věnuje popisu a analýze zahraničních vzdělávacích dokumentů na vybraných příkladech (USA, Německo, Slovensko). V poslední části je jejich porovnání s českým rámcově vzdělávacím programem a navržen vlastní návrh jednoho geografického vzdělávacího celku. Tématem tohoto celku je kartografie a topografie.
This diploma thesis deals with Educational objectives in secondary geographical education. The work is divided into three parts. The first part deals with theory and taxonomy of education and with the current form of education documents in the Czech Republic. The second part is devoted to description and analysis of foreign educational documents of the selected countries (USA, Germany, Slovakia). In the last part is their comparison with the Czech Framework Education Programme (RVP) and author's own proposal of geographic education unit. The theme of this unit is the cartography and topography.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Alois Hynek
Fyzický popis:101 l.