Retailový a korporátní credit scoring

Diplomová práce „Retailový a korporátní credit scoring“ se zabývá problematikou hodnocení retailových a korporátních klientů finančních institucí pomocí kvalitativních i kvantitativních metod. V práci jsou popsány zejména matematické metody credit scoringu, finanční analýzy a rating klientů. Je zde...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Krejčová, Eva (Autor práce)
Další autoři: Řezáč, Martin, 1977- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2012
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/364293/prif_m_a2/
Obálka
Popis
Shrnutí:Diplomová práce „Retailový a korporátní credit scoring“ se zabývá problematikou hodnocení retailových a korporátních klientů finančních institucí pomocí kvalitativních i kvantitativních metod. V práci jsou popsány zejména matematické metody credit scoringu, finanční analýzy a rating klientů. Je zde taktéž popsán a patřičně komentován rozdíl mezi scoringem retailových a korporátních klientů.
Thesis "Retail and Corporate Credit Scoring" deals with issues related to evaluation of retail and corporate clients of financial institutions with the aid of both qualitative and quantitative methods. The paper particularly describes the mathematical methods of credit scoring, financial analysis and rating of clients. There is also described and appropriately commented the difference between scoring of retail and corporate clients.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Martin Řezáč
Fyzický popis:70 l.