Metody animace kulturně-historického dědictví

Disertační práce s názvem Metody animace kulturně historického dědictví se zabývá pedagogickým potenciálem metody animace pro zprostředkování hodnot kulturně historického dědictví. Na základě teoretického uchopení problematiky jsou představeny výsledky výzkumných šetření, doplňující přehled o analýz...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Pechová, Zuzana, 1982- (Autor práce)
Další autoři: Stehlíková Babyrádová, Hana, 1959- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2011
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/66118/pedf_d/
Obálka
LEADER 05577ctm a22010097a 4500
001 MUB01000704704
003 CZ BrMU
005 20120426083713.0
008 120127s2011 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-04-01 
035 |a (ISMU-VSKP)126762 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003 
072 7 |a 316.7  |x Sociologie kultury. Kulturní život  |2 Konspekt  |9 1 
080 |a 316.734:005  |2 MRF 
080 |a 930.85  |2 MRF 
080 |a 72/76:37.016  |2 MRF 
080 |a 159.923.35  |2 MRF 
080 |a 316.7  |2 MRF 
100 1 |a Pechová, Zuzana,  |d 1982-  |7 mub2012695582  |% UČO 66118  |4 dis 
242 1 0 |a Methods of animation of cultural historical heritage  |y eng 
245 1 0 |a Metody animace kulturně-historického dědictví  |h [rukopis] /  |c Zuzana Pechová 
260 |c 2011 
300 |a 160 l. 
500 |a Vedoucí práce: Hana Stehlíková Babyrádová 
502 |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2011 
520 2 |a Disertační práce s názvem Metody animace kulturně historického dědictví se zabývá pedagogickým potenciálem metody animace pro zprostředkování hodnot kulturně historického dědictví. Na základě teoretického uchopení problematiky jsou představeny výsledky výzkumných šetření, doplňující přehled o analýzu aktuálního postavení animace kulturně historického prostředí v českém školním a mimoškolním prostředí. Následně předkládám návrh metodiky pro práci s tématy kulturně historického dědictví ve výuce na druhém stupni základních škol a na středních školách formou animace. K animaci zde přistupuji jakožto ke způsobu přímého zprostředkování díla expresivní, převážně výtvarnou, interpretací  |% cze 
520 2 9 |a The dissertation titled Animation Methods of Cultural-Historic Heritage is concerned with pedagogical potential of the Animation Method for mediation of cultural-historic values. On the basis of theoretical grasp of the problems the work introduces the results of research surveys, completing the overview with the analysis of contemporary position of the animation of the cultural - historic environment within the Czech school and extracurricular environment. Subsequently I present a methodology plan for work with topics of cultural-historic heritage in teaching on the second grade of basic schools and secondary schools in a form of animation. I approach the animation as a method of direct work mediation by expressive, mainly applied art interpretation  |9 eng 
650 0 7 |a animace kultury  |7 ph507317  |2 czenas 
650 0 7 |a kulturní dědictví  |7 ph137975  |2 czenas 
650 0 7 |a prožitek  |7 ph124691  |2 czenas 
650 0 7 |a výtvarná výchova  |7 ph127464  |2 czenas 
650 0 9 |a art education  |2 eczenas 
650 0 9 |a cultural animation  |2 eczenas 
650 0 9 |a cultural heritage  |2 eczenas 
650 0 9 |a experience  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
658 |a Specializace v pedagogice  |b Výtvarná výchova  |c PdF D-SPE VV (VV)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Stehlíková Babyrádová, Hana,  |d 1959-  |7 mzk2002103151  |% UČO 1422  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra výtvarné výchovy  |7 mzk2007412327  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/66118/pedf_d/ 
CAT |c 20120127  |l MUB01  |h 0421 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120324  |l MUB01  |h 0155 
CAT |a SRAMKOVA  |b 02  |c 20120404  |l MUB01  |h 0817 
CAT |a SRAMKOVA  |b 02  |c 20120404  |l MUB01  |h 0843 
CAT |a JANASOVA  |b 02  |c 20120411  |l MUB01  |h 1024 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20120426  |l MUB01  |h 0837 
CAT |c 20120610  |l MUB01  |h 2037 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20130304  |l MUB01  |h 1353 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130522  |l MUB01  |h 0740 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130814  |l MUB01  |h 0913 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130904  |l MUB01  |h 0808 
CAT |c 20140127  |l MUB01  |h 1916 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140424  |l MUB01  |h 0822 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141009  |l MUB01  |h 0746 
CAT |c 20150703  |l MUB01  |h 1158 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1448 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1409 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151226  |l MUB01  |h 0227 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20170301  |l MUB01  |h 2352 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20180314  |l MUB01  |h 1023 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20180510  |l MUB01  |h 0040 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180828  |l MUB01  |h 0754 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190516  |l MUB01  |h 0907 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190613  |l MUB01  |h 1056 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20191204  |l MUB01  |h 1456 
CAT |c 20200401  |l MUB01  |h 1256 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210106  |l MUB01  |h 2346 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210106  |l MUB01  |h 2347 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 0957 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1946 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1211 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20211222  |l MUB01  |h 0017 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220811  |l MUB01  |h 2128 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220811  |l MUB01  |h 2128 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220811  |l MUB01  |h 2129 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220811  |l MUB01  |h 2129 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230213  |l MUB01  |h 0640 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230730  |l MUB01  |h 2140 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20230914  |l MUB01  |h 1649 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20230914  |l MUB01  |h 1649 
CAT |c 20240209  |l MUB01  |h 1157 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240306  |l MUB01  |h 1949 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240629  |l MUB01  |h 0748 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-04-01 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-382  |5 3201071515  |8 20120404  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20120404 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-382  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j KDEP