Algoritmizace motorického učení ve sjezdovém lyžování
Práce se zabývá problematikou vlivu učebních programů algoritmického typu na motorické učení studentů 1. ročníku oboru Tělesná výchova a sport. Cílem bylo zjistit, zda učební program algoritmického typu zvýší efektivitu výuky motorického učení ve sjezdovém oproti výuce tradičním metodickým postupem....
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2011
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/31238/fsps_d/ |
Shrnutí: | Práce se zabývá problematikou vlivu učebních programů algoritmického typu na motorické učení studentů 1. ročníku oboru Tělesná výchova a sport. Cílem bylo zjistit, zda učební program algoritmického typu zvýší efektivitu výuky motorického učení ve sjezdovém oproti výuce tradičním metodickým postupem. Užití učebního programu algoritmického typu při výuce carvingového oblouku se pozitivně projevilo v úrovni správného provedení sledovaného prvku. Algoritmický typ výuky ale nepřispěl ke zlepšení vybraných kvalitativních ukazatelů carvingového oblouku ani k optimalizaci učebního postupu v motorickém učení v čase. The work deals with the impact of learning programs algorithmic type of motoric learning students 1st year field Physical Education and Sport. The aim was to determine whether the type of algorithmic learning program to increase the effectiveness of teaching of motoric learning in downhill skiing for the first students year bachelor's degree in Physical Education and Sport compared to traditional teaching methodology. The use of curriculum in teaching algorithmic positive effect on the level of carving turn. Algorithmic type of teaching but did not contribute to the improvement of selected quality indicators and to optimize the learning process in motor learning over time. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Jozef Baláž |
Fyzický popis: | 114 l., [28] l. příl. : il. |