Letecká doprava - sekundární letiště v Evropě
Letecká doprava v Evropě prochází v posledních dvou desetiletích výraznými změnami, které byly způsobeny liberalizací letecké dopravy. Mezi dopady liberalizace letecké dopravy patří například změna leteckých sítí nebo vznik nízkonákladových dopravců. Nízkonákladoví dopravci jsou často spojováni s ro...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2011
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/184710/prif_m/ |
| Shrnutí: | Letecká doprava v Evropě prochází v posledních dvou desetiletích výraznými změnami, které byly způsobeny liberalizací letecké dopravy. Mezi dopady liberalizace letecké dopravy patří například změna leteckých sítí nebo vznik nízkonákladových dopravců. Nízkonákladoví dopravci jsou často spojováni s rozvojem sekundárních letišť, a proto jedním z cílů této práce bude tedy zjistit, jestli nízkonákladoví dopravci opravdu ovlivňují vývoj sekundárních letišť v regionu střední Evropy. Zajímat nás taky bude, jak se vyvíjela frekvence letů a sedadlová kapacita na sekundárních letištích od roku 1990, a jestli změny, které proběhly v letecké dopravě, měly nějaký vliv na prostorové rozložení letů klasických, nízkonákladových i regionálních dopravců na sekundárních letištích v oblasti střední Evropy. In air transport in Europe were the significant changes in the last twenty years, which were caused by the liberalisation of air transport. Among the effects of liberalisation of air transport are for example the changes of airline network, or the emergence of low cost carriers. Low cost carriers are often associated with the development of secondary airports, and therefore one of the aims of this work is to find out if the low cost airlines really influenced the developmenent of secondary airports in the central Europe.We will be interested too, how the frequency of flights and seat capacity were developing at secondary airport from 1990. And if the changes, which was happened in air transport, had any influence on the spatial distribution of the flights of classsical, low cost and regional carriers at secondary airports in the central Europe. |
|---|---|
| Popis jednotky: | Vedoucí práce: Daniel Seidenglanz |
| Fyzický popis: | 102 l. |