Interaktivní metody ve výuce matematiky

Je možné studentům výuku matematiky zpestřit, ulehčit a usnadnit její pochopení? Na tuto otázku odpovídá (do jisté míry) předložená disertační práce, která popisuje jednu perspektivní metodu vyučování - tzv. interaktivní výuku. Interaktivní výuka nabízí žákům zábavnější, méně stereotypní formu výuky...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Kafková, Marika (Autor práce)
Další autoři: Fuchs, Eduard, 1942- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2010
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/183126/prif_d/
Obálka
LEADER 07367ctm a22013097a 4500
001 MUB01000676165
003 CZ BrMU
005 20231128140332.0
008 110502s2010 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2019-11-27 
035 |a (ISMU-VSKP)103471 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD004 
072 7 |a 51  |x Matematika  |2 Konspekt  |9 13 
080 |a 51  |2 MRF 
080 |a 37.02  |2 MRF 
080 |a 371.3  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
100 1 |a Kafková, Marika  |% UČO 183126  |4 dis 
242 1 0 |a Interactive methods in the teaching of mathematics  |y eng 
245 1 0 |a Interaktivní metody ve výuce matematiky  |h [rukopis] /  |c Marika Kafková 
260 |c 2010 
300 |a 255 s. :  |b il. +  |e 1 CD-ROM 
500 |a Vedoucí práce: Eduard Fuchs 
502 |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2010 
520 2 |a Je možné studentům výuku matematiky zpestřit, ulehčit a usnadnit její pochopení? Na tuto otázku odpovídá (do jisté míry) předložená disertační práce, která popisuje jednu perspektivní metodu vyučování - tzv. interaktivní výuku. Interaktivní výuka nabízí žákům zábavnější, méně stereotypní formu výuky, jejíž hlavní charakteristikou je aktivní zapojení studentů do celého procesu učení. Disertační práce je zaměřená na dvě možné formy interaktivní výuky, a to na výuku podporovanou e-learningem a výuku s využitím interaktivní tabule. Celá práce je rozdělena na čtyři základní části, přičemž pouze první je teoretická. Stručně charakterizuje dvě již zmíněné interaktivní formy výuky, které lze ve výuce matematiky uplatnit. Součástí jsou i zahraniční zkušenosti. V následujících dvou částech je ukázáno, jak je možné obě dvě formy ve výuce využít, zda opravdu znamenaly změnu ve výuce, jaké byly reakce studentů, u nichž se vyzkoušely, a jaké negativní či pozitivní ohlasy přinesly v realizovaných vý  |% cze 
520 2 9 |a Is it possible to make the teaching of Mathematics richer, easier and more understandable for the students? This question is answered (in a certain measure) in this doctoral thesis that describes a perspective method of teaching - so-called interactive teaching. The interactive teaching offers to the students more entertaining learning with less stereotypes. The main character of this method is an active engagement of the students in the whole learning process. The doctoral thesis is focused on 2 possible forms of interactive teaching - the teaching supported by e-learning and the teaching supported by an interactive whiteboard. The thesis is divided into 4 basic parts, whereas only the first one treats the theory. In this first part we characterize the two already mentioned interactive forms that can be used in the Mathematics. We added experience from abroad as well. In the following two parts we show how to employ these two forms, whether the new forms have really brought changes t  |9 eng 
650 0 7 |a didaktika  |7 ph114316  |2 czenas 
650 0 7 |a matematika  |7 ph117231  |2 czenas 
650 0 7 |a studium a výuka  |7 ph136700  |2 czenas 
650 0 7 |a vyučovací metody  |7 ph127294  |2 czenas 
650 0 9 |a mathematics  |2 eczenas 
650 0 9 |a study and teaching  |2 eczenas 
650 0 9 |a teaching methods  |2 eczenas 
650 0 9 |a teaching  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
658 |a Matematika (čtyřleté)  |b Obecné otázky matematiky  |c PřF D-MA4 OOMA (OOMA)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Fuchs, Eduard,  |d 1942-  |7 jn19981001271  |% UČO 182  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Ústav matematiky a statistiky  |7 kn20091211007  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/183126/prif_d/ 
CAT |c 20110502  |l MUB01  |h 1534 
CAT |a ANTLOVA  |b 02  |c 20110608  |l MUB01  |h 1435 
CAT |a JANA  |b 02  |c 20110617  |l MUB01  |h 1059 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 1921 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 2331 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120324  |l MUB01  |h 0147 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20120412  |l MUB01  |h 0930 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20130304  |l MUB01  |h 1229 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130815  |l MUB01  |h 0752 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130815  |l MUB01  |h 0759 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130925  |l MUB01  |h 1224 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140522  |l MUB01  |h 0739 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140522  |l MUB01  |h 0743 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140522  |l MUB01  |h 0750 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140522  |l MUB01  |h 0753 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0741 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0745 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0748 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0754 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140610  |l MUB01  |h 0758 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140611  |l MUB01  |h 0803 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140611  |l MUB01  |h 0809 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140611  |l MUB01  |h 0816 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140611  |l MUB01  |h 0825 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0741 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0845 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0850 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0855 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0913 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0926 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0936 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0941 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0945 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141126  |l MUB01  |h 0957 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0749 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0755 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0802 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0830 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0840 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0848 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0851 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0902 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0906 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141127  |l MUB01  |h 0909 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141204  |l MUB01  |h 0737 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141216  |l MUB01  |h 0858 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141216  |l MUB01  |h 0902 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141216  |l MUB01  |h 1016 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1115 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1118 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1129 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1133 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150108  |l MUB01  |h 1137 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1336 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1340 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1343 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1344 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1347 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150113  |l MUB01  |h 1350 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1446 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1408 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151226  |l MUB01  |h 0153 
CAT |c 20191127  |l MUB01  |h 1421 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 0953 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1942 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1205 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230920  |l MUB01  |h 2023 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20231128  |l MUB01  |h 1403 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2019-11-27 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PRIF  |a Přírodovědecká fakulta  |2 PRSMA  |b ÚK sklad - M  |3 K-12051  |5 3145351591  |8 20110608  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |q 20180620  |r 20110608  |s dar 
AVA |a SCI50  |b PRIF  |c ÚK sklad - M  |d K-12051  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j PRSMA