Interaktivní tabule ve výuce fyzické geografie
Diplomová práce se zabývá výukou zeměpisu s využitím interaktivní tabule Smart Board. V první části jsou popsány výhody a nevýhody využívání interaktivní tabule. V rámci nevýhod jsou uvedeny také chyby, kterých se dopouštějí učitelé při tvorbě výukových materiálů. Mezi výhody je zařazena také tvorba...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2010
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/184562/prif_m/ |
LEADER | 05065ctm a22007937a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01000646283 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20110202110004.0 | ||
008 | 100701s2010 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2019-05-27 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)184003 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD004 | ||
072 | 7 | |a 91 |x Geografie jako věda. Výzkum. Cestování |2 Konspekt |9 7 | |
080 | |a (043)378.2 |2 MRF | ||
080 | |a 911.2 |2 MRF | ||
080 | |a 91 |2 MRF | ||
080 | |a 371.3 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Kuřítková, Hana |% UČO 184562 |* [absolvent PřírF MU] |4 dis | |
242 | 1 | 4 | |a The use of the interactive whiteboard for teaching of Physical Geography |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Interaktivní tabule ve výuce fyzické geografie |h [rukopis] / |c Hana Kuřítková |
260 | |c 2010 | ||
300 | |a 96 l., [18] l. příl. + |e 1 CD-ROM | ||
500 | |a Vedoucí práce: Vladimír Herber | ||
502 | |a Diplomová práce (Mgr.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2010 | ||
520 | 2 | |a Diplomová práce se zabývá výukou zeměpisu s využitím interaktivní tabule Smart Board. V první části jsou popsány výhody a nevýhody využívání interaktivní tabule. V rámci nevýhod jsou uvedeny také chyby, kterých se dopouštějí učitelé při tvorbě výukových materiálů. Mezi výhody je zařazena také tvorba myšlenkových map a využití interaktivní učebnic. Druhá část obsahuje metodické pokyny, jak pracovat s vytvořenými přípravami pro výuku fyzické geografie. Výukové materiály byly vytvořeny pomocí softwaru Notebook 10. Mají formu prezentace pro výkladové hodiny nebo cvičení pro opakování. K tématům atmosféra, georeliéf, hydrosféra a kryosféra jsou vytvořeny pracovní listy. Prezentace a pracovní listy jsou přiloženy na DVD. V závěru práce jsou uvedeny poznatky z praxe zjištěné při testování hodin v reálné výuce. |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The presented thesis depicts teaching of Geography with use of interactive whiteboard Smart Board. In the first part are described advantages and disadvantages of use of interactive whiteboard. In the part of disadvantages are mentioned some shortcoming too, which teachers maked in the production of interactive materials. Among advantages are inserted the creating of mind maps and the using of the interactive textbook too. The second part contains guidelines how work with the creating materials for teaching of Physical Geography. The educational materials are creating in Notebook 10 software. They are the presentation for lectures or the exercises for revision. The worksheets are creating for subjects of Atmosphere, Relief, Hydrosphere and Cryosphere. The presentations and the worksheets are applied on DVD. Finally, in thesis are mentioned information from praxis which are found during the test in the real teaching. |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a fyzická geografie |7 ph120423 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a interaktivní tabule |7 ph626800 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a studium a výuka |7 ph136700 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a zeměpis |7 ph116771 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a geography (school subject) |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a interactive whiteboards |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a interactive whiteboard |2 eCZ-BrMU |
650 | 0 | 9 | |a physical geography |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a study and teaching |2 eczenas |
655 | 7 | |a diplomové práce |7 fd132022 |2 czenas | |
655 | 9 | |a master's theses |2 eczenas | |
658 | |a Matematika |b Učitelství geografie a kartografie pro střední školy |c PřF N-MA UM, UZ (UZ) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Herber, Vladimír, |d 1952- |7 ola2003200934 |% UČO 1060 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Geografický ústav |7 ko2005276089 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/184562/prif_m/ |
CAT | |c 20100702 |l MUB01 |h 1037 | ||
CAT | |a MENSIKOVA |b 02 |c 20100823 |l MUB01 |h 1610 | ||
CAT | |a ANTHOVA |b 02 |c 20110112 |l MUB01 |h 1711 | ||
CAT | |a ANTHOVA |b 02 |c 20110202 |l MUB01 |h 1100 | ||
CAT | |c 20110204 |l MUB01 |h 1419 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 1919 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 2328 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20110804 |l MUB01 |h 1001 | ||
CAT | |a batch |b 00 |c 20120324 |l MUB01 |h 0139 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20120627 |l MUB01 |h 1450 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20120925 |l MUB01 |h 1139 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20120925 |l MUB01 |h 1141 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20130304 |l MUB01 |h 1110 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140107 |l MUB01 |h 1421 | ||
CAT | |c 20150703 |l MUB01 |h 1127 | ||
CAT | |c 20150901 |l MUB01 |h 1445 | ||
CAT | |c 20150921 |l MUB01 |h 1406 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151226 |l MUB01 |h 0116 | ||
CAT | |c 20190527 |l MUB01 |h 1024 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210608 |l MUB01 |h 1001 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 0947 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1937 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1158 | ||
GEO | |a 02/02/2011 |b ODESLANO 4/02/2011 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2019-05-27 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PRIF |a Přírodovědecká fakulta |2 PRFSK |b ÚK sklad |3 K-9740 |5 3145349249 |8 20100823 |f 71 |f Prezenční SKLAD |q 20180420 |r 20100823 |s dar |
AVA | |a SCI50 |b PRIF |c ÚK sklad |d K-9740 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j PRFSK |