Mapování charakteristických rysů učitelů nadaných žáků

Nadání jako fenomén je lidstvu známo již řadu let. V současné době je ale tématika nadání velmi aktuální. Teoretická část této práce se zabývá nadáním obecně - historií, vymezením, klasifikací diagnostikou, dále osobností pedagoga - klasifikací, pedagogickými dovednostmi a konečně vzděláváním nadaný...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Němečková, Andrea (Autor práce)
Další autoři: Škrabánková, Jana, 1966- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2010
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/175694/lf_m/
Obálka
Popis
Shrnutí:Nadání jako fenomén je lidstvu známo již řadu let. V současné době je ale tématika nadání velmi aktuální. Teoretická část této práce se zabývá nadáním obecně - historií, vymezením, klasifikací diagnostikou, dále osobností pedagoga - klasifikací, pedagogickými dovednostmi a konečně vzděláváním nadaných. Praktická část se zabývá rozborem odpovědí talentovaných jedinců. Ti v dotazníkovém šetření odpovídali na otázky týkající se jejich učitelů.
Talent is a phenomenon known to mankind for a long time. But nowadays the topic of gift is very actual. The theoretical part of my work deals with talent in general - history, definition, classification and diagnostics, the teacher’s personality - classification, pedagogical skills, and finally education of gifted. The practical part deals with analyses of responses of talented individuals. Those in the survey answered questions about their teachers.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Jana Škrabánková
Fyzický popis:81 l.