Mapování charakteristických rysů učitelů nadaných žáků
Nadání jako fenomén je lidstvu známo již řadu let. V současné době je ale tématika nadání velmi aktuální. Teoretická část této práce se zabývá nadáním obecně - historií, vymezením, klasifikací diagnostikou, dále osobností pedagoga - klasifikací, pedagogickými dovednostmi a konečně vzděláváním nadaný...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2010
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/175694/lf_m/ |
Shrnutí: | Nadání jako fenomén je lidstvu známo již řadu let. V současné době je ale tématika nadání velmi aktuální. Teoretická část této práce se zabývá nadáním obecně - historií, vymezením, klasifikací diagnostikou, dále osobností pedagoga - klasifikací, pedagogickými dovednostmi a konečně vzděláváním nadaných. Praktická část se zabývá rozborem odpovědí talentovaných jedinců. Ti v dotazníkovém šetření odpovídali na otázky týkající se jejich učitelů. Talent is a phenomenon known to mankind for a long time. But nowadays the topic of gift is very actual. The theoretical part of my work deals with talent in general - history, definition, classification and diagnostics, the teacher’s personality - classification, pedagogical skills, and finally education of gifted. The practical part deals with analyses of responses of talented individuals. Those in the survey answered questions about their teachers. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Jana Škrabánková |
Fyzický popis: | 81 l. |