Mapování charakteristických rysů učitelů nadaných žáků
Nadání jako fenomén je lidstvu známo již řadu let. V současné době je ale tématika nadání velmi aktuální. Teoretická část této práce se zabývá nadáním obecně - historií, vymezením, klasifikací diagnostikou, dále osobností pedagoga - klasifikací, pedagogickými dovednostmi a konečně vzděláváním nadaný...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2010
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/175694/lf_m/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Knihovna univerzitního kampusu | KUK - sklad | LF-2010-K-7609 | 3147043809 |