Souvislost doby kojení s utvářením kognitivních funkcí u dětí
Tato dizertační práce, jejímž cílem bylo sledovat možné rozdíly ve vývoji plně kojených a nekojených dětí ve věku 6 měsíců, stručně vymezuje historii kojení, determinaci a periodizaci prvního roku života, nastiňuje historický a současný stav řešení problematiky vztahu kojení a rané interakce dítěte....
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2010
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/133651/fss_d/ |
Shrnutí: | Tato dizertační práce, jejímž cílem bylo sledovat možné rozdíly ve vývoji plně kojených a nekojených dětí ve věku 6 měsíců, stručně vymezuje historii kojení, determinaci a periodizaci prvního roku života, nastiňuje historický a současný stav řešení problematiky vztahu kojení a rané interakce dítěte. This dissertation, the aim of which was to observe the possible differences in the cognitive development of fully breastfed and not breastfed children at the age of 6 months, also briefly presents the history of breastfeeding and the determination and periodization of the first year of life. It explains both the historical and the present ways of solving the complicated relation between the breastfeeding and an early interaction of the child. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Vladimír Smékal |
Fyzický popis: | 232 l. : příl. |