Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice

Hlavním cílem předkládané disertační práce je zkoumat způsob, jakým byl ve volební kampani v roce 2006 využíván politický marketing (soustředíme se na volby do Poslanecké sněmovny). Dalším aspektem je zaměřit se na otázky spojené s tím, jakým způsobem marketingové strategie ovlivňují a mění fungován...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Matušková, Anna, 1978- (Autor práce)
Další autoři: Kopeček, Lubomír, 1975- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2010
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/44416/fss_d/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Fakulta sociálních studií Sklad 10/4 DIS 4240755949