Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice
Hlavním cílem předkládané disertační práce je zkoumat způsob, jakým byl ve volební kampani v roce 2006 využíván politický marketing (soustředíme se na volby do Poslanecké sněmovny). Dalším aspektem je zaměřit se na otázky spojené s tím, jakým způsobem marketingové strategie ovlivňují a mění fungován...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2010
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/44416/fss_d/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Fakulta sociálních studií | Sklad | 10/4 DIS | 4240755949 |