Rozvoj psychodidaktických dovedností v přípravném vzdělávání učitelů primární školy prostřednictvím výtvarných disciplín

Disertační práce se zabývá problematikou profesní přípravy učitelů primárního vzdělávání. Je zaměřena na možnosti rozvoje psychodidaktických dovedností učitele, a to prostřednictvím výtvarných disciplín. Práce vymezuje teoretická východiska pro utváření kompetencí učitele výtvarné výchovy primárního...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Stadlerová, Hana, 1962- (Autor práce)
Další autoři: Horká, Hana, 1949- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2008.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/26587/pedf_d/
Obálka
LEADER 07501ctm a22014297a 4500
001 MUB01000567839
003 CZ BrMU
005 20081217152722.0
008 081211s2008 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2017-12-09 
035 |a (ISMU-VSKP)57661 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003 
080 |a 377.8  |2 MRF 
080 |a 377  |2 MRF 
080 |a 373.3  |2 MRF 
080 |a 72/76:37.016  |2 MRF 
100 1 |a Stadlerová, Hana,  |d 1962-  |7 xx0032176  |4 dis 
242 1 4 |a The Development of Psycho-didactic Skills in Professional Training of Primary School Teachers through Art Education  |y eng 
245 1 0 |a Rozvoj psychodidaktických dovedností v přípravném vzdělávání učitelů primární školy prostřednictvím výtvarných disciplín  |h [rukopis] /  |c Hana Stadlerová. 
260 |c 2008. 
300 |a 211 l. 
500 |a Vedoucí práce: Hana Horká. 
502 |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2008. 
520 2 |a Disertační práce se zabývá problematikou profesní přípravy učitelů primárního vzdělávání. Je zaměřena na možnosti rozvoje psychodidaktických dovedností učitele, a to prostřednictvím výtvarných disciplín. Práce vymezuje teoretická východiska pro utváření kompetencí učitele výtvarné výchovy primárního vzdělávání. Konkretizuje obsah jednotlivých výtvarných disciplín, které poskytují nejen oborové vědomosti a dovednosti, ale možnosti utváření psychodidaktické kompetence učitele. Výzkum sleduje intervenující vliv zkušeností a profesní přípravy na utváření psychodidaktických dovedností studentů. Zvláštní pozornost je věnována studentovu pojetí výuky výtvarné výchovy, se kterým se setkal před i v průběhu profesní přípravy. Výsledky výzkumu směřují ke zkvalitnění profesní přípravy učitele výtvarné výchovy primárního vzdělávání.  |% cze 
520 2 9 |a The dissertation deals with professional training of teachers in primary education. It is focused on possibilities of development of teachers’ psycho-didactic skills through art education. The dissertation work defines theoretical basis for competence formation of art teachers in primary education. The research monitors the influence of experience and professional training on students’ formation of psycho-didactic skills. It concentrates especially on students’ conception of art education and their experience with it in professional training. The results of the research are aimed at improvement in the quality of professional training of art teachers in primary education.  |9 eng 
650 0 7 |a profesní příprava  |7 ph134694  |2 czenas 
650 0 7 |a psychodidaktické dovednosti  |2 CZ-BrMU 
650 0 7 |a výtvarná výchova  |7 ph127464  |2 czenas 
650 0 7 |a vzdělávání učitelů  |7 ph158324  |2 czenas 
650 0 7 |a základní školy  |7 ph116795  |2 czenas 
650 0 9 |a art education  |2 eczenas 
650 0 9 |a elementary schools  |2 eczenas 
650 0 9 |a professional training  |2 eczenas 
650 0 9 |a teacher education  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
658 |a Pedagogika  |b Pedagogika  |c PedF D-PD PEDA (PEDA)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Horká, Hana,  |d 1949-  |7 mzk2005295002  |% UČO 2749  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra pedagogiky  |7 kn20010709040  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/26587/pedf_d/ 
CAT |c 20081211  |l MUB01  |h 0452 
CAT |a SRAMKOVA  |b 02  |c 20081217  |l MUB01  |h 1042 
CAT |a STUDYNKOVA  |b 02  |c 20081217  |l MUB01  |h 1527 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20090923  |l MUB01  |h 1528 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 0221 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 1904 
CAT |c 20100428  |l MUB01  |h 1011 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100501  |l MUB01  |h 1204 
CAT |a SIMCIKOVAX  |b 02  |c 20100526  |l MUB01  |h 1029 
CAT |a SIMCIKOVAX  |b 02  |c 20100617  |l MUB01  |h 1418 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20100929  |l MUB01  |h 0333 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20110217  |l MUB01  |h 1425 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20110217  |l MUB01  |h 1426 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120324  |l MUB01  |h 0120 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20130303  |l MUB01  |h 1036 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130521  |l MUB01  |h 1616 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130521  |l MUB01  |h 1626 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130724  |l MUB01  |h 1129 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130730  |l MUB01  |h 1357 
CAT |c 20140127  |l MUB01  |h 1851 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140408  |l MUB01  |h 1427 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140408  |l MUB01  |h 1433 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140408  |l MUB01  |h 1439 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140507  |l MUB01  |h 0815 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140507  |l MUB01  |h 0818 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140507  |l MUB01  |h 0825 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140507  |l MUB01  |h 0830 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140605  |l MUB01  |h 0923 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140605  |l MUB01  |h 0926 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140605  |l MUB01  |h 0929 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0818 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0829 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0832 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0836 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0843 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0850 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0906 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0911 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 1035 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141008  |l MUB01  |h 0740 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141008  |l MUB01  |h 0752 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141008  |l MUB01  |h 0851 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141008  |l MUB01  |h 0900 
CAT |c 20150703  |l MUB01  |h 1055 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1443 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1403 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151225  |l MUB01  |h 2357 
CAT |c 20170301  |l MUB01  |h 1214 
CAT |c 20171209  |l MUB01  |h 1141 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20180814  |l MUB01  |h 1402 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20180814  |l MUB01  |h 1402 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180822  |l MUB01  |h 1646 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180822  |l MUB01  |h 1649 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190126  |l MUB01  |h 0044 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190126  |l MUB01  |h 0052 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190126  |l MUB01  |h 0057 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190126  |l MUB01  |h 0136 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200915  |l MUB01  |h 2222 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200915  |l MUB01  |h 2259 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200916  |l MUB01  |h 0041 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 0935 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1924 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1142 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210819  |l MUB01  |h 0738 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210819  |l MUB01  |h 0743 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210819  |l MUB01  |h 0749 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210819  |l MUB01  |h 0755 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20211024  |l MUB01  |h 2312 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20211024  |l MUB01  |h 2320 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230206  |l MUB01  |h 2333 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230207  |l MUB01  |h 0026 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230622  |l MUB01  |h 0148 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230622  |l MUB01  |h 0154 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230920  |l MUB01  |h 2348 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240611  |l MUB01  |h 2156 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240611  |l MUB01  |h 2158 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240626  |l MUB01  |h 0929 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240626  |l MUB01  |h 1010 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20250123  |l MUB01  |h 2119 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2017-12-09 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-283  |5 3201059200  |8 20081217  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20081217 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-283  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j KDEP